Is ook wel jammer dat Ben hier niet het hele verhaal verteld… Zou wel fijn zijn als die mannen toch eens leerden de gehele waarheid te vertellen en niet een deel zoals in hun straatje past.
Ik ben namelijk een van die “meiden” die hem gemaild had… Alleen met de vraag hoe oud Ben dan was… Niet uit het feit dat ik bij hem wilde intrekken, ik heb hier mijn eiland en daar ben ik gelukkig, daarnaast, ik heb hier een baan, mijn dieren en ik heb mijn vrijheid. Maar goed. Hij terug mailen, hoe oud ik was, nou heb ik netjes antwoord op gegeven en daar hij ook interesse had in dieren heb ik mijn URL naar mijn webpage erbij gedaan. Hij wilde foto's opsturen… Mij best je stuurt maar… (Tja, ik bedoel ik ben overal wel in voor…) Maar in mijn gastenboek kreeg ik dus een berichtje van Ben waarin hij dus aangeeft dat hij wou dat ik zijn buurvrouw was, nee beter nog hij wilde dat ik zijn vriendin was… Ik heb hem toen nog duidelijk aangegeven dat hij mij daarvoor niet goed genoeg kende… Nou ja. Kreeg de foto's en tegelijkertijd contact met de “andere meid” die hij ook foto's stuurde… Die had ze nog niet gehad en we raakten via chat een beetje aan de praat over hem… Hoe hij eruit zag werd mij gevraagd. Nou ik heb toen geantwoord dat ik hem een beetje vond lijken op die zanger van Normaal… Nou is toch niets mis mee? Dus wel… Kreeg kort daarop een mailtje dat hij het schenning van privecy vond en dat ik dus min of meer achter zijn rug om had geroddeld. Sorry maar daar doe ik niet aan daarnaast, ik ken hem er niet eens goed genoeg voor.
Hoe dan ook, ik heb daar niet op gereageerd, was exact de reden namelijk waarom ik van mijn ex gescheiden ben… “Paranoïde” gedachten zonder bewijsvoering… Ben je bij mij aan het verkeerde adres. Ik kreeg nog een mailtje, dat ik geen foto's terug gestuurd had… Vond hij flauw. Ja is het ook, maar sorry ik meen duidelijk geweest te zijn. Ja oke ik had gezegd hem foto's via email te sturen dan… Maakt het mij uit. Maar in die tijd is er veel gebeurd, te veel waardoor ik eigenlijk geen trek had even in “serieuze zaken” maar gewoon even “los” lekker wilde praten, mijn zinnen verzetten van de dagelijkse druk… (Zelfde reden waarom Rob niets meer van me hoorde, maar die begrijpt al net zo min dat ook ik een leven schijn te lijden…) Hoe dan ook, ik kreeg dus een mailtje waarin mij gevraagd werd de a4-tjes met de foto's te retourneren… Doe ik ook, maar als het gaat met de dreiging als ik dat niet binnen een week tijd gedaan heb dan stuurt hij vrienden op Texel wel even langs… Krijg ik zoiets van, stuur dan die vrienden maar! Ja sorry, maar dat ligt in mijn aard, ik weiger onder druk gezet te worden…
En daarna hier dus het bericht van meneer dat hij 3 x gevraagd heeft de foto's te retourneren… Sorry, ik heb er maar 1 mailtje van ontvangen… Misschien heeft hij het aan de andere 3 keer gevraagd maar aan mij maar 1 keer.
Dit is dus meer het hele verhaal over de “Ben-history” Dus ik weet niet wat jullie ervan denken, maar ik hou mijn mening verder voor me dan alleen, medelijden hebben is het nog een beetje té vroeg voor hoor…
Groetjes,
Gandr & beestjes
P.S. Ook hiervan is alle mail bewaard dus ik kan alles nog zo opzoeken indien nodig…