Sorry, geen vegetarische maaltijd...

• Kelly

Nou sorry Ben maar is dit beklag nu echt nodig?

Ik zal je sparen om privéredenen ik hou het nog op niveau,oeps nieuwe spelling , nivo je zit er dus helemaaaaaaal naast.

Op jou voorwaarden..en niets anders?

Daar trapt geen vrouw in jongen,

weet je wat jij moet doen?

Haal zo'n wanhopig en volgzaam vrouwtje uit een ver en arm land,misschien heel misschien heb je dan nog een kans van slagen.

Maar verwacht niet dat in anno 2001 er nog vrouwen zijn die zich de wet laten voorschrijven door een persoon die met zijn geld en materie ..een vrouw voor zich

probeert te winnen,en ook nog probeert dat af te dwingen, dat gaat veels te ver Ben.

punt.

kelly

• Claudia

Ik snap dit echt niet hoor…waarom is dit nou ook weer fout gegaan?! Ik krijg volgens mij ook van een aantal mensen hier een beetje een verkeerd beeld…of juist goed…ben in de war geloof ik… Maakt ook niet uit: IK BEN VERLIEFD!!!!!!!!!!!! JIPPIE!!!!!!!!! Lol, hihihi.

Groetjes Claudia.

• Channah

Verliefd? Op Ben????????????

• Claudia

Haha, neeeeeeee joh! Op iemand van mijn eigen leeftijd…lol.

Groetjes Claudia.

• Channah

Nou, Claudia, die Ben houdt zijn leeftijd nogal geheim, hoewel uit de context in zijn berichten wel duidelijk is, dat hij stamt uit de softe zestiger jaren. Ik overigens ook, maar ik ben er gelukkig niet in blijven steken.

Uit jouw bericht maak ik op, dat je jonger bent. Of ouder????? Hoe dan ook: ik hoop dat je geniet van je verliefdheid, en dat je je gelukkig voelt.

Groeten van Channah

• Claudia

Hallo Channah,

Ik ben inderdaad een stukje jonger (23), maar ik dacht dat Ben ergens zijn leeftijd vermeld had…nou ja, misschien voelde ik het wel aan…maakt ook niet uit. In ieder geval bedankt voor je reactie: ik ben gelukkig en geniet ervan om weer eens verliefd te zijn (vlinders hier en vlinders da (ar), overal vlinders bij Claudia!). We zijn nu nog op het punt van flirten…erg spannend dus…hihi.

Groetjes Claudia.

• Gandr

LIIIIIEEEEEFFF!!! LOL Maar ehm, pols hem toch nu even over hoe hij over meer dieren denkt, je kan nooit weten waar het goed voor is LOL

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Claudia

Nou, dat zit wel goed bij hem. Haha. Lol!

Gr Claudia :o) :-) :o)

• Claudia

oooh, oeps: verkeerde smileys…

:-) :-) :-)

zo is het beter.

• Marjorie

Claudia, hoe doe je die rooie?…..mag ook even op mijn privemail.

En veel geluk met je nieuwe vlam!

Groetjes, Marjorie