Hallo lieve mensen,
Ik ben Shagrath, een wegwerpkatertje van bijna 7 weekjes oud. Samen met mijn 5 andere broertjes en zusjes en mijn moeder ben ik het huis uitgezet toen ik nog maar 3 weken oud was. Maar gelukkig kwamen we goed terecht, en we hebben het nu allen heel erg naar ons zin in ons nieuwe huis.
Helaas mogen wij niet blijven (onze mama wel) en is het vrouwtje dus op zoek gegaan naar GOUDEN mandjes voor ons.
Mijn broertjes en zusjes vonden snel lieve nieuwe baasjes, maar ik…voor mij heeft nog niemand interesse getoond..snik. Ik snap het niet. Ik ben zo lief, aanhankelijk en vertederend om te zien!
Ik voel me heel naar, want mijn broertjes en zusjes lopen steeds op te scheppen over hun nieuwe baasjes waar ze strakjes heen mogen. Ik kan daar niet over meepraten, en zit zielig in een hoekje weggekropen.
Wie wil mij alstublieft een warm plekje geven???U krijgt daar heel veel voor terug! Eind juni ben ik 12 weekjes, en mag ik mijn koffertje pakken. Wie kan ik verblijden met mijn komst?
Wilt u meer over mij weten? Kijk dan op www.geocities.com/infocatt
Momenteel woon ik in Vlaardingen, dat is vlakbij Rotterdam. U kunt mij altijd komen bezoeken.
Pootje en een knuffeltje, en misschien tot ziens?
Shagrath (en zijn vrouwtje Lana)