Wie heeft er nog een gouden mandje over???

• Shagrath

Hallo lieve mensen,

Ik ben Shagrath, een wegwerpkatertje van bijna 7 weekjes oud. Samen met mijn 5 andere broertjes en zusjes en mijn moeder ben ik het huis uitgezet toen ik nog maar 3 weken oud was. Maar gelukkig kwamen we goed terecht, en we hebben het nu allen heel erg naar ons zin in ons nieuwe huis.

Helaas mogen wij niet blijven (onze mama wel) en is het vrouwtje dus op zoek gegaan naar GOUDEN mandjes voor ons.

Mijn broertjes en zusjes vonden snel lieve nieuwe baasjes, maar ik…voor mij heeft nog niemand interesse getoond..snik. Ik snap het niet. Ik ben zo lief, aanhankelijk en vertederend om te zien!

Ik voel me heel naar, want mijn broertjes en zusjes lopen steeds op te scheppen over hun nieuwe baasjes waar ze strakjes heen mogen. Ik kan daar niet over meepraten, en zit zielig in een hoekje weggekropen.

Wie wil mij alstublieft een warm plekje geven???U krijgt daar heel veel voor terug! Eind juni ben ik 12 weekjes, en mag ik mijn koffertje pakken. Wie kan ik verblijden met mijn komst?

Wilt u meer over mij weten? Kijk dan op www.geocities.com/infocatt

Momenteel woon ik in Vlaardingen, dat is vlakbij Rotterdam. U kunt mij altijd komen bezoeken.

Pootje en een knuffeltje, en misschien tot ziens?

Shagrath (en zijn vrouwtje Lana)

• Gery

Bij 18 mei zoeken twee verschillende mensen een kitten en nog wel een katertje….Er op af. Gery

• heleen

Hoi Lana en Shagrath

Ik heb een warm en veilig mandje voor je staan hier in mijn huis en dan krijg je er ook een mooi etensbakje bij. En een oudere moeder poes die Katinka heet. Ik heb een tuin en een veilige omgeving voor je, waar je fijn kan spelen met andere poesjes. Dat je een katertje bent, maakt mij niks uit en als ik zou mogen van je vrouwtje zou ik je graag willen zien, maar ik heb je al op de foto gezien op het internet. Dus vrouwtje Lana laat snel wat van je horen want Shagrath is bij mij welkom en dan hoor ik wel wat je voor hem moet hebben.

Groetjes en een knuffeltje aan Shagrath van Heleen en haar dierentuintje

• Gery

Dat is toch mooi is het niet Lana? En heleen je bent gaaf dat je een warm nestje hebt bij je. Wel voor het leven toch??Het is een schatje heb ik gezien op de foto.Gery

• Lana

Nou, dit is zeker te gek voor woorden!

• margali

Jeetje, lag ik vanochtend om 4.00 uur wakker……te piekeren waar Shagrath onder te brengen zou zijn. Wie in mijn kennissenkring nog plaats zou hebben….en nu lees ik dat Heleen graag Shagrath een nieuw thuis wil geven ! Was ik maar even opgestaan om naar het prikbord te kijken.

Mooi nieuws !

groeten

margali

• ineke a

Hoi hoi,

Jammer, ik vond Shagrath heel leuk, maar dacht dat ze allemaal al weg waren. Maar gelukkig zie ik dat er nu toch iemand belangstelling heeft. Ik heb nu al een ander kitten in huis genomen. Veel succes en groet, Ineke A

• Gandr

Vind het alleen zo jammer dat er niets meer terug gehoord word over die 6 jaar oude poes (rood met witte sokjes) die laatst ook op het kattenprikbord stond… Iedereen neemt jonge katjes (Oké zijn dan ook vaak van de straat toegegeven…) Maar niemand die zich meer druk schijnt te maken over die poes van zes jaar…

Voor wie zich afvraagt wie ik bedoel kijk dan even op het kattenprikbord en zoek het stukje: “ Hellllluuuuuup! ….. ” En dan nog iets erachter, de hele titel weet ik even niet meer zo uit mijn hoofd… Maar toch, misschien iemand die haar wil?

Groetjes,

Gandr & beestjes

P.S. Ze zat in Apeldoorn weet ik me nog te herinneren en ze had net jongen gehad… Was zwanger van de straat gehaald… Begint er iets te dagen???