gelukkig

• Heleen

Hoi dieren vrienden

Ik kan jullie zeggen dat ik eind juni mijn dierentuintje gaat uitbreiden en dat Shagrath bij ons zijn gouden mandje heeft gevonden. Ik ga zeer binnenkort kijken naar mijn “stuk” en hem voor de rest van zijn leven hier voor hem zorgen en knuffelen. Ik ben daar heel blij mee en hij hoop ik ook dat hij hier zoveel vriendjes gaat krijgen. Dat is wat ik tegen jullie zeggen en ik probeer jullie op de hoogte te houden en ooit nog eens foto's van mijn dierentuintje op het net te zetten, want dan kennen jullie die ook.

Groetjes van Heleen en knuffels aan de andere dieren.

• Jennefer)

Hartstikke leuk Heleen, gefeliciteerd! Ik ben zo blij voor Shagrath en Lana, dat hij toch een fijn thuis gevonden heeft! Hou ons zeker op de hoogte :D zou heel erg leuk zijn om af en toe te horen hoe het met hem gaat..Veel plezier als je bij je nieuwe stuk ga kijken! Groetjes Jennefer

• Jennefer)

Oh Heleen, ik kopier je berichtje naar het kattenprikbord, daar zullen ook veel mensen blij zijn met dit goede nieuws..hopelijk vind je het niet erg..Doei

• heleen

Hoi Jennefer

Ik zou ook graag eens willen gaan kijken op dat kattenprikbord, maar kan het nergens vinden, wil jij mij zeggen waar ik dat kan vinden.

Alvast bedankt en groetjes van Heleen

• Jennefer

http://www.prikpagina.nl/list.php?f=51

Hier is de link naar het kattenprikbord Heleen..Veel plezier :)

Groetjes Jennefer