Ik ben gek geworden!!!!!

• Channah

Hallo allemaal,

Voor dat jullie het gaan zeggen, doe ik het zelf maar: ik ben dus gek geworden!

Terwijl er al 6 poezen en katers bij mij wonen, heb ik gisteren definitief besloten dat het ex-wegwerppoesje Marta (dochter van Misty, en nu bij Lana) hier over een paar weken ook een nieuw tehuis krijgt.

Natuurlijk stond ik niet te springen, want 6 katten in een 2-kamerflat is eigenlijk best wel veel. Maar dit poesje, de kleinste uit het nestje, met twee staartbreuken (mishandeling bij haar eerste ‘vrouwtje/baasje’???), en bovendien mensenschuw, moet écht goed terechtkomen. En dat wilde maar niet lukken, zodoende dus.

Ik ben hier al een tijdje met Lana over aan het praten en mailen, en ik ben blij dat ik de beslissing genomen heb. Vanaf dat moment is ze ook echt van mij: niemand anders mag haar meer!

Gelukkig heb ik geen man of vriend, die het eventueel niet goed zou vinden, dus problemen komen er ook niet van. Hoewel ik die problemen er graag voor over gehad zou hebben, want de eerste man, die mij de les leest, moet nog, maar zal waarschijnlijk nooit, geboren worden.

Gelukkig las ik dat het andere nog niet besproken katje, Shagrath, ook een ‘gouden mandje’ krijgt bij Heleen.

Nou, ik ben in ieder geval heel blij, en kan haast niet wachten tot ze bij mij komt. En ze blijft uiteraard Marta heten.

Groeten van Channah

• Gandr

Gek? Et tú (of hoe je dat ook schrijven mag LOL) Channah? Nou troost je meissie, ik heb vandaag besloten om Poes in huis te nemen… Als ze niet al weg is of als zij mij goed genoeg vinden LOL Nou gelukkig gaan straks de katten van Saskia weer naar huis, dus dat is drie minder en eentje meer LOL Snap je hem nog? Hoe dan ook, ik wacht aan deze kant of ik wat terug hoor, heb nu twee mailtjes verzonden, maar nothing, noppes, nada, njente, nichts… Maar ik blijf braaf wachten.

Toch ergens wel leuk, maar wel een noodsprong geloof ik he? Heeft zo moeten zijn denk ik…

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Channah

………………wat spreekt u in raadselen, mevrouw………………………

• Gandr

Welnu vrouwe laat mij u dan ontrafelen LOL Ik had een bericht op het poezenprikbord een verhaal gelezen over een poes… Heet ook Poes… Geen twijfel over het geslacht daar dus LOL… Het bericht is geplaats op 18 mei en staat onder “HELLLUUUUP, NOODGEVAL” nou voor die poes wordt een adresje gezocht. Na lang wikken en wegen besloten om mauw mauw in huis te nemen als het poezenbeest nog niet onder de pannen is.

Maar jij komt toch ook wel eens op het kattenprikbord? Dacht dat je wel wist over welke Poes ik het had…

En wat betreft wat ik zei over dat het toch nood breek wet geval is bij katje wat jij nu neemt… Je zit er net zo “riant” bij als ik geloof ik, voordeel jij hebt een ren voor de katten, ik nog niet LOL Maar je hebt er dan ook zes, en inderdaad, je krijgt wel steeds minder zitplek zo LOL En als je dan na meerdere contacten over en weer duidelijk wordt dat dit er ook een is die tussen wal en schip dreigt te belanden… Voila, dan is het dus zo gebeurd he…

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb kunnen inlichten. Mocht dit niet het geval zijn….

Don't write us, we write you LOL

Veel plezier met die kleine knikstaart gewenst hoor, lijkt me een heel lief diertje.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Heleen

Hoi Channah

Hartstikke leuk voor je dat je Martha krijgt, ik kan ook niet wachten totdat ik Shagrath in me armen kan nemen en kan knuffelen en verzorgen. Ik krijg hem eind juni van Lana en ik ga binnenkort kijken bij mij ‘stuk’. Ook Shagrath blijft gewoon Shagrath heten(ik loop al te oefenen met de kids) ik vind dit een hele mooie naam voor hem. Dussssss ook van Harte Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding van je

Groetjes van Heleen &dierentuintje

• anita

meis toppie ik wou dat ik eenkatje kon nemen maar mijn kamer si te klein en eht kost een hoop geld zeker als je een uitkering hetb enz

veel geluk ermee anita

Heleen schreef:

>

> Hoi Channah

>

> Hartstikke leuk voor je dat je Martha krijgt, ik kan ook niet

> wachten totdat ik Shagrath in me armen kan nemen en kan

> knuffelen en verzorgen. Ik krijg hem eind juni van Lana en ik

> ga binnenkort kijken bij mij ‘stuk’. Ook Shagrath blijft

> gewoon Shagrath heten(ik loop al te oefenen met de kids) ik

> vind dit een hele mooie naam voor hem. Dussssss ook van Harte

> Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding van je

> Groetjes van Heleen &dierentuintje

• Channah

Hallo Anita,

Volgende week zaterdag ga ik Marta ophalen. En dan heb ik hier dus 7 katten rondlopen in een 2-kamer-appartement. En dat gaat prima.

Toen ik 20 jaar geleden, na en echtscheiding, noodgedwongen op een zolderkamer van 3 x 4 woonde had ik 3 katten, en dat ging ook goed. Ik zal niet zeggen, dat het ideaal is, maar het kan wel.

En de kosten van een kat? Ja, als je het goed doet, is het niet echt goedkoop. Maar je hoeft het ook niet al te duur te maken. Een paar jaar geleden heb ik ook enige tijd van een uitkering moeten rondkomen, met 5 katten. En ook dat lukte.

Dus als je echt heel graag een kat wil: ga dan naar het asiel. Ze zijn daar al ingeent en gecastreerd. Je moet er uiteraard wel voor betalen, maar het is goedkoper, dan dat je de entingen en de castratie of sterilisatie zelf laat doen. En er is weer een asielkat minder!

Groeten van Channah