Hallo allemaal,
Voor dat jullie het gaan zeggen, doe ik het zelf maar: ik ben dus gek geworden!
Terwijl er al 6 poezen en katers bij mij wonen, heb ik gisteren definitief besloten dat het ex-wegwerppoesje Marta (dochter van Misty, en nu bij Lana) hier over een paar weken ook een nieuw tehuis krijgt.
Natuurlijk stond ik niet te springen, want 6 katten in een 2-kamerflat is eigenlijk best wel veel. Maar dit poesje, de kleinste uit het nestje, met twee staartbreuken (mishandeling bij haar eerste ‘vrouwtje/baasje’???), en bovendien mensenschuw, moet écht goed terechtkomen. En dat wilde maar niet lukken, zodoende dus.
Ik ben hier al een tijdje met Lana over aan het praten en mailen, en ik ben blij dat ik de beslissing genomen heb. Vanaf dat moment is ze ook echt van mij: niemand anders mag haar meer!
Gelukkig heb ik geen man of vriend, die het eventueel niet goed zou vinden, dus problemen komen er ook niet van. Hoewel ik die problemen er graag voor over gehad zou hebben, want de eerste man, die mij de les leest, moet nog, maar zal waarschijnlijk nooit, geboren worden.
Gelukkig las ik dat het andere nog niet besproken katje, Shagrath, ook een ‘gouden mandje’ krijgt bij Heleen.
Nou, ik ben in ieder geval heel blij, en kan haast niet wachten tot ze bij mij komt. En ze blijft uiteraard Marta heten.
Groeten van Channah