Gandr: weet je al wat!!!???

• Marielle

Laat mij niet langer in spanning, helaas is mijn emailbestand ietwat gecrashed, anders had ik al aan de telefoon gehangen…maarja, zonder tel.nr. is dat wat lastig!!! (oeps!)

Goed, laat het mij weten, want ik voel me toch een beetje mama van Poes..

groetjes,Marielle

• ineke a

Gandr is net terug, zet zo een berichtje op het prikbord. Groet, Ineke A

• Gandr

Ik weet het al Marielle en ik zal je niet langer in spanning houden. 2 Juni komt “Poes” oftewel “Minousch” hierheen… LOL Ja ja, ik weet het ik ben al net zo gek als Channah LOL Weet je wat nog veeeeeeeel erger is? Er komt ook nog een 11 jaar oude teckel hierheen AAAARRRRGGGGHHHH!!!! LOL MIjn moeder krijgt een rolling. Van Minousch weet ze, maar ehm van teckeltje niet LOL Komt nog wel, als ze die ziet vind ze hem helemaal het einde natuurlijk… Hoop ik… En ander heeft ze mooi dikke pech LOL

Nou ik ga er weer vandoor, moet nog even een belletje plegen en ik ga zo lekker chatten.

Bye voor nu enne… Als ze er is komt ze ook op de pagina…

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Channah

Nou Gandr, gelukkig ben jij ook gek. Dus mocht het zo ver komen, dat wij opgenomen moeten worden, dan moeten we het wel zo zien te regelen, dat we in hetzelfde behandelcentrum terecht komen.

Zonder gekheid: succes met je dieren!

Groeten van Channah

• Marielle

Op de kattenpagina heb ik het volgende berichtje gezet:

JAHOOR, MIJN DAG IS WEER GOED , was íe al, maar nu helemaal. Voor degene die al eens op mijn site hebben gekeken (mvdeem.freeservers.com) weten dat ik elke maand aandacht besteed aan een kat die een baasje zoekt en samen met Gerda heb ik Poes erop gezet. Nu is er inderdaad een baasje voor haar gekomen en niet zomaar eentje: GANDR!!!!! Geweldig he? Echt top van haar. Poes heet Minousch en gaat dus bij haar wonen. Ik weet zeker dat Minousch heel gelukkig gaat worden. Enne Gandr…..HEEL ERG BEDANKT!!!!

Ik ga op zoek naar een andere kat voor op mijn site en als er een andere kat op staat laat ik jullie dat weten. Ik ben weer helemaal gesteund en hoop dat het meer succes gaat opleveren!!!

Jipppie!!!!!!

groetjes,

Marielle