Wat voor dier is dit

• Jennefer

Boe!

Ik hoop dat hij het doet…Brrrrr

• Marjorie

Jennefer, wat doe je me aan :(:D

Nu moet ik zo met een zaklantaarn het hele bed onderzoeken, en de hele slaapkamer…..

Ik krijg al bijna een hartstilstand van zo'n getekend beest

Brrrrrrrrrrrrrrrr

:) Groetjes, Marjorie

• Jennefer

Is toch juist lekker, zo'n zacht, harig spinnetje tegen je aan…:D Ik ben ook als de dood voor spinnen hoor..Nu ga je echt griezelen, want ik heb wel eens een spin onder m'n kussen gehad..gelukkig checkte ik het vóórdat ik ging slapen, het huisje waar we toen woonden was heel geliefd bij spinnen. Een soort spinnen herberg, ze gaven elkaar een routebeschrijving en al..Oh, wat ben ik blij dat ik daar weg ben! Slaap lekker :D

• Marjorie

Kon niet op het prikbord komen :(

Ik heb ook in zo'n huisje gewoond…….ook veel grote spinnen.

En het wemelde daar van de naaktslakken.

Ga je met je slaperige hoofd naar bed en dan stap je met je blote voet op zo'n beest…..het splatsjte tussen mijn tenen door.

Ik word er nog misselijk van :D

Maar ik heb goed geslapen, geen enge kruipers!

Groetjes, Marjorie

• Marieke (van de Labrador)

Hihihi, ik ben wel eens de bus uitgestapt toen er een enorme wesp in het rond circkelde…

Marieke

JENNEFER !!! Wat doe jij nou, ik schrik hier zelfs van :-)))))

• Jennefer

He, wat heerlijk om een gelijkgestemde te vinden :D Ik ben dus niet de enige die uit bussen springt als er een wesp in zit.. :-) Groetjes

Het lijkt erop dat we steeds meer overeenstemmingen hebben !

GreetZ, Marieke

• Femke

Ik heb laatst een mooie geel met zwarte vogel spin vast gehouden ze zijn erg zacht en als ze lopen lijkt het net als of er een hamstertje over je handen loopt

leuke beestjes.

groetjes alle dieren liefhebster femke