Valkje zoekt goed nest...

• Claudia

Hallo allemaal!

Heeft iemand toevallig een goed tehuis voor een valkparkiet? Het is een pop (lutino) en moet weg wegens tijdgebrek. Het is geen vogel van mij hoor, heb wel het e-mailadres van degene van wie ze wel is. Het is een hele tamme vogel en ze zoeken bij voorkeur een adres waar men meerdere vogels heeft. Of anders een iemand die er veel tijd aan kan besteden. Zelf kan ik, wegens ruimtegebrek, helaas deze vogel er niet bijnemen. Jullie misschien wel???

Groetjes Claudia.

• Gandr

Ik dacht even dat het om een echte Valk ging LOL Dacht al, valkenier moet niet moeilijk te vinden zijn… Maar daar hoef je niet met een Valkparkietje aan te komen.

Hmmm, ik hoop dat je iemand vind ervoor. Mijn poontjes zouden hem slopen. En verder is de ruimte hier ook beperkt…. Met al die beestjes is dat ook niet zo heeeeel vreemd. Hoop dat er snel iemand voor gevonden word, en anders is er geen vogelclub van vogelkweekers? Die weten altijd wel iemand volgens mij.

Succes!

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Claudia

Hoi,

Ja, valkje…valkparkiet, het lijkt op elkaar maar is totaal iets anders…lol. Denk niet dat ik wat aan vogelkwekers heb, die zijn niet zo bezig met tamme vogels. In ieder geval bedankt voor de reactie en ik hoop dat ze snel geplaatst kan worden.

Groetjes Claudia.