huisdieren crematorium

• Huisdieren crematorium

Na een lange periode van samenzijn heeft uw huisdier een bijzondere plaats in uw leven ingenomen en daarbij past een waardig afscheid.

Voor meer info kunt u bellen of mailen.

06-29473706

• Channah

Geldt een waardige afsluiting van een slechts (helaas) korte periode niet?

Groeten van Chaanagh

• Channah

Mijn vorige bericht is met grote snelheid getikt - ook te zien aan de wonderlijke spelling van mijn eigen naam :-) - en komt daardoor misschien onvriendelijk over.

Wat ik er mee wilde zeggen is, dat het afscheid van een dier, dat slechts kort bij je gewoond heeft, ook heel veel voor je betekend kan hebben.

Misschien iets om bij een volgende tekst rekening mee te houden. En uiteraard vind ik een waardig en persoonlijk afscheid van een geliefd dier heel belangrijk.

Groeten van Channah

• Gandr

Ik dacht al… Dat bericht is geschreven door een ander of zo… LOL Maar nee, je typte een tikkie te snel en datn wordt de nederlandse taal ook wat lastiger he LOL

Wat betreft je reactie op de dierencrematorium… Inderdaad, sommige dieren zijn maar kort bij je geweest en dan kan het net zoveel doen als dat het bij je losmaakt als een dier zijn hele leven bij je geweest is… Soms zelfs iets meer… (Zoals bij mij met Jamahl….)

Ik heb echter al een vast crematorium waar ik tevreden over ben, en ik blijf daar gewoon bij.

Groetjes,

Gandr & beestjes (Zou er eigenlijk nu Gekke of gestoorde Gandr van moeten maken he Channah? LOL)

• Channah

Je vat hem weer helemaal, Gandr: ik had inderdaad het sterfgeval van Jahmal voor ogen, toen ik geergerd en te snel reageerde. Ik heb zelf een poesje gehad, Eva, dat op de leeftijd van 4 maanden aan katten-AIDS gestorven is. Ze was dus nog maar 2 maanden bij mij, maar het verdriet was behoorlijk heftig.

Mijn overleden dieren hebben alle een mooie begrafenis gekregen, wat voor mij de juiste manier van een stukje rouwverwerking was.

Wat betreft die tekst van het huisdierencrematorium: ik denk, dat degene, die de tekst van het bericht opgesteld had, ook iets te snel was. Vandaar dat ik haar/hem er even op wilde wijzen.

Hoe gaat het met de kleine plurkies? Ik heb gisteren nieuwe foto's gezien van mijn kleine Marta en haar moeder, broertjes en zusjes. Zo lief………..

Groeten van Channah

• Gandr

Is het voor jou mogelijk om die foto's een keer door te mailen? Ben best wel benieuwd naar dat kleine plurkie van jou eigenlijk LOL Trouwens ook naar de grote Furrballs om heel eerlijk te zijn…

Groetjes,

Gandr & beestjes

• anita

ik ben blojn dat er ook dierencrematoruim is ik wil mijnkonijn laten cremeren zodat ze een waardig afscheid kan hebben ze is nu 3 jaar en ik ben er blij mee alleeen baal ik ervan dat ze vaak blaasonstekingen heeft

groetjes anita en daisy en slash de hamster