JIPPIE:)

• claudia

Wat ben ik blij zeg:)

Vandaag met killah naar de dierenarts geweest en die bevestigde dat ze dus drachtig is. Ze is bewust drie keer gedekt maar ik was toch bang dat ze schijn was, je weet maar nooit!!;)

Dus over 3 weken gaat killah bevallen,,,spannend!!!!!

groetjes van claudia en de beestenboel

• gaby

he claudia wat leuk.

nou ik ben erg benieuwd hou ons op de hoogte hoe haar zwangerschap verloopt.

• claudia

zal ik zeker doen hoor. Morgen is ze dus 6 weken. Dan nog drie weken en dan….komen de pups. Erg spannend. Buiten loopt ze echt op haar eigen tempo mee. Normaal was dat echt huppelend bij wijze van spreken:) Ze ging altijd al graag naar honden toe maar nu likt ze ze allemaal plat!!! (hahahahaha) De moeder gevoelens komen naar boven…Ze slaapt veel. Ze eet nu gelukkig wat beter dan de eerste weken. De werpkist is in de maak dus dat komt allemaal goed. Ik heb zelfs al evt. namen voor de pups, lache he:)

Ik hoop dat die drie weken net zo snel voorbij gaan als de eerste 6 weken!

Groetjes van claudia en de beestenboel

• francis

van harte gefeliciteerd claudia,dat killah puppies krijgt.

ben erg benieuwd naar haar puppies,ik vind kil zelf erg lief,

ik hoop dus ook dat ze een zo makkelijk mogelijke ‘bevalling’

krijgt.

• Anja

Hoi claudia

Gefeliciteerd.:)

Hou ons op de hoogte hoe alles gaat.

groetjes anja en de beestenboel.

• claudia

Vandaag is ze officieel 6 weken:)…De achterste 4 tepels zijn al flink opgezet. Ze ligt nu lekker op het kleed. Wat zal zo een beestie denken he nu ze kleine puppies in der buik heeft. Je ziet nu wel heel goed haar buik met de week groeien!.

Maar over drie weken komen de pups…nu ik het zo zeg klinkt het nog heeeel ver weg. Maar achteraf gaat alles snel;)

Ik hou jullie op de hoogte als er veranderingen zijn:)

groetjes van claudia en de beestenboel

• anita

hoi kmeis ik lees nu net je brichtje wat voor hondje heb je meis en toppie hoor dat ze zwanger si

veel geluk en mail me maar ben benieuwd

anita

• claudia

Dag anita..

Ik heb je net een mail gestuurd.:)

Killah wordt langzamerhand al wat dikker…der tepels zijn goed opgezet en waar ik ben is zij dus ook. Nog effe en dan komen de pups,,ben de dagen al aan het aftellen:):) errug spannend allemaal. Wat ook erg leuk is dat als ik haar uit laat met mijn zoontje van twee en een half (die houdt haar altijd vast) dat ze hem goed in de gaten houdt:) Hij wil wel eens loslaten en dan lekker de andere kant opgaan (naar het speeltuintje bijv:D) EN dan gaat ze echt achter hem aan zo van; he hier blijven jij joh…..echt een moedertje……

groetjes van claudia en killah