De volgende email kreeg ik toegestuurd. Ik wil deze gruwlijk heden toch onder de aandacht brengen en mensen massaal oproepen middels handtekeningen acties een eind aan deze waanzin te maken. Groetjes Rita.
Lieve mensen,
Tekenen!!!!!!! Dit is echt te vunzig voor woorden!!!
In New York woont er een Japanner die ‘bonsai katjes’ verkoopt. Lijkt leuk,niet? Alles behalve!!! De man propt kleine katjes in glazen flessen, stopt een sonde in hun anus, die door een opening in de fles loopt zodat de katjes zich kunnen kwijten van urine en faeces. Om de katten de vorm van de fles te doen aannemen, worden ze gevoed met chemicalië® om hun beenderen vervormbaar te maken. Zo blijven ze daar zolang het beestje de marteling uithoudt. Ze kunnen zich niet bewegen, niet lopen, zich niet wassen. Deze gruwelijkheden zijn mode aan het worden in New York, China, Indonesië Nieuw Zeeland, omdat het een mascotte is. Meer informatie vind je op de site:
http://www.bonsaikitten.com
We doen een petitie (om te ondertekenen hieronder) om naar de
dierenbescherming te sturen in de Verenigde Staten en Mexico, om te
vermijden dat dit misbruik ongehinderd voortduurt. We danken uw interesse
en ik zou willen vragen dat u deze email doorstuurt naar anderen die van
katten houden, of gelijk welk levend wezen respecteren, en dat jullie je naam hieronder bijvoegen. En zodat de lijst leesbaar blijft, vragen we om de tekst te kopiëren en plakken Ctrl+C Ctrl+V(en niet te forwarden!!) en in een nieuwe mail te plakken. Als je deze lijst ontvangt met meer dan 500 namen gelieve een kopie te sturen naar: anacheca@hotmail.com.