Bey bey en hallo....

• Gandr

Vandaag gaan Lilly, Lyla en Chiel naar huis en komt Minousch in huis… Langzaam druppelen de laatste dieren die nog op de wachtlijst stonden om over te komen binnen…

Maar vanacht hebben ze waarschijnlijk een afscheidsfeestje gehouden hier, want ik kwam benenden en het was een regelregte puinhoop! Planten uit de potgehaald, aarde door de hele huiskamer, post wat nog op tafel lag ligt nu onder de kast, cd's uit de kast liggen onder de kast, asbak even lekker omgegooid…. Nee ze hebben wel lol gehad daar twijfel ik niet aan. Maar ik neem vrij van mijn werk om de orde op zaken te stellen, want vanmiddag heb ik daar geen kans meer voor… Affijn, zal mij benieuwen hoe het vanmiddag gaat.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Gandr

Kan je nagaan, de shock bij het zien van de puinhoop is nog niet voorbij LOL

Groetjes,

Gandr en beestjes

• Anja

dag gandr.

Hi.hi.hi,, sorry hoor maar het is best wel grappig.

wat heb jij een leuke stel deugnieten in huis.

Ik zal maar zeggen…..fijne schoonmaak. hi hi hi :D:D

sorry hoor van dat :):):) maar het is best wel grappig.

groetjes anja en de beestenboel.

• Gandr

He Anja,

Je mag ze allemaal een weekje lenen, wedden dat je dan wel anders denkt? LOL

Inmiddels zijn de drie logees weer onderweg naar huis en loopt Basil de hele tijd om de bench van Minous de nieuwe poes heen. Hij is met recht vreselijk vervelend. En hardleers!

Het liefst zou ik hem nu een flinke draai om de oren geven, ware het niet dat het geen steek uithaald en geheel tegen mijn aard is.

Moet wel zeggen, mis die drie toch wel hoor. Is nu ineens een heel stuk rustiger in huis.

Ga maar een video kijken… Leid een beetje af.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Anja

Goedeavond Gandr.

Ben je eindelijk al klaar met het opruimen.Hihi :D

Sorry hoor van het :):):) maar telkens als ik je berichtje lees of aan denk moet ik lachen.

Wat een leuke stel heb jij.

Natuurlijk mogen ze bij mij komen logeren…lijkt me best leuk.

Wanneer spreken we wat af voor een logepartijtje??.

Laat maar weten.

Max mijn nieuwe hond is ook heel erg.

De oude baasje hebben hun geleerd ..nou ja geleerd.. ze vonden het leuk als ze aan je veter zatten en aan knuffels.

Ik dus niet wat hij sloop het.

Hun zijn ook opgevoed door hun moeder op de bank..nou dan weet je al wat ik ga zeggen.

Max wil dus de hele tijd op de bank.

Hij wilde niet gaan slepen in zijn bench maar …je raad het al op de bank.

Gelukkig gaat dat beter maar de schoenen en knuffels enz enz dus niet.

Groetjes anja en de beestenboel

PS: was de videofilm mooi??????

• Gandr

Hoi hoi Anja,

Videofilm….? Ik heb er niet eens de kans van gehad :-( Kreeg telefoon en heb uuuuurrrrreeeeen zitten kletsen met die persoon. Wel leuk natuurlijk, maar ik ben nu zo gaar als een aardappel gepraat en ik ga eerst maar even slapen… Voor ik inderdaad nog mijn diertjes te logeren stuur, LOL.

(Zou ze nog geen week hier kunnen missen, ze moeten voor mij spinnen vangen LOL)

Voor nu, welterusten!

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Anja

Dag gandr.

Ik kan geloven dat je geen minuut zonder de deugnieten kan, dat kan ik ook niet.

Als ik op visite gaat dan wil ik eigelijk weer zo snel mogelijk naar huis.

Maar goed ze zijn altijd welkom hoor.:D

messchien is het handig voor de volgende keer als je lekker voor de buis wil zitten de stekker er uit te trekken.

Dan weet je zeker dat je niet gestoord wordt.

Maar dat wil ook niet altijd helpen….de deur bel kan ook gaan.

Mmmmmmm dat zal dan moeilijk worden.

Maar messchien heb je vanavond tijd.

groetjes anja en de beestenboel.