Mensen, lees dit effe! 't Duurt nog geen 3 minuten en als iedereen er op reageert en het doorstuurt, haalt het misschien iets uit.
Aan iedereen die liefde of respect heeft voor gelijk welke levensvorm… In New York woont er een Japanner die ‘bonsai katjes’ verkoopt. Lijkt leuk, niet?
Alles behalve!!! De man propt kleine katjes in glazen flessen, stopt een sonde in hun anus, die door een opening in de fles loopt zodat de katjes zich kunnen kwijten van urine en faeces. Om de katten de vorm
van de fles te doen aannemen, worden ze gevoed met chemicaliën om hun beenderen vervormbaar te maken.
Zo blijven ze daar zolang het beestje de marteling uithoudt. Ze kunnen zich niet bewegen, niet lopen,zich niet wassen.
Deze gruwelijkheden zijn mode aan
het worden in New York, China, Indonesië, Nieuw Zeeland, omdat het een mascotte is. Meer informatie vind je op de site http://bonsaikitten.com We doen
een petitie om naar dierenbescherming te sturen in de Verenigde Staten en Mexico, om te vermijden dat dit misbruik ongehinderd voortduurt én getolereerd wordt. We danken uw interesse, en ik zou willen vragen dat u meer mensen hiervan op de hoogt brengt.
Als u de petitie wil tekenen,dan mailt u me ff en dan stuur ik hem naar u op.Dan kunt u hem weer op uw beurt doorsturen naar andere mensen.
HET IS GEEN GRAPJE,ga maar eens op de site kijken het is echt walgelijk!!
Alvast bedankt voor jullie interesse,en als jullie een petitie willen dan mailt u me maar.
Groetjes Laura