Lees dit aub,het duurt 3 minuten!

• Channah

Anita, laat je niet opfokken, dit is niet echt, maar een oude smakeloze studentengrap. Lees ook maar even de andere reacties op het bericht van Laura. En op alle andere berichten over de Bonsai-kittens, die op vele prikborden opeens weer de kop opsteken.

Groeten van Channah

• anita

hoi meis thnks voor bericht maar ja je hoort en leest en ziet vooral vele vormen van mishandeling

en eht is inderdaad een zeer smakeloze grap

die persoon of meerdere personen zijn ziek in hun kop

xxxxxjes anita

Channah schreef:

>

> Anita, laat je niet opfokken, dit is niet echt, maar een oude

> smakeloze studentengrap. Lees ook maar even de andere

> reacties op het bericht van Laura. En op alle andere

> berichten over de Bonsai-kittens, die op vele prikborden

> opeens weer de kop opsteken.

>

> Groeten van Channah

• Heleen

Hoi allemaal

Inderdaad als we nou eens allemaal goed naar de bovenstaande berichten kijken en lezen, gaan we niet steeds masaal naar die site kijken.

Ik ben ook wezen kijken een hele tijd geleden en heb gewalgd en bijna over me nek heen gegaan, maar ‘gelukkig’ is dit een hel lugubere grap.

groetjes en xx van Heleen en haar dierentuintje

• Annette

Hallo allemaal!

Ondanks dat dit een grap is, zou het dan niet verboden kunnen worden op internet? Want mijn hart maakt extra kloppingen als ik dit zie….zoiets zou toch onderschept moeten worden?

groetjes Annette.

• Channah

Hallo Annette,

Ik ben het met je eens, dat het een samkeloze grap is. Maar allerlei Amerikaanse dierenorganisaties zijn er op juridisch niveau mee bezig geweest, dus ik neem aan, dat er geen stappen tegen te ondernemen zijn.

Het ontbreekt mij aan de tijd om dit uit te zoeken, maar als jij het zo belangrijk vindt, en die tijd en energie wel hebt, dan kan je dat natuurlijk altijd proberen. Informeer eerst bijvoorbeeld eens bij een Bureau voor Rechtshulp, of bij de Dierenbescherming. Die kunnen je waarschijnlijk verder op weg helpen.

Succes!

Groeten van Channah