Naam voor Boomer, Gandr?

• Christa Barto

Hoi Gandr.

Ik heb eens zitten zoeken op een site over Bolivia.

En daar staan wat historische namen die misschien iets voor Boomer zijn, zoals:

Chiripa –> een cultuur in Bolivia

Inca –> hebben gezag gehad over Bolivia

Pizarro –> heeft expeditie geleid in Bolivia

Tupac Amaru –> opstandeling

Suazo –> president

Ovando –> president

Zamora –> president

Zit er iets bij voor hem of blijft hij Boomer heten?

Groetjes,

Christa

• Gandr

Hmmm, zitten wel leuke bij zoals Ovando of Pizzaro… Zamora he… LOL Die naam heb ik ooit eens gebruikt in een SF verhaal dat ik schreef LOL Dat zal ik die beer maar niet aandoen LOL

Ik twijfel nog even tussen Ovando en Pizzaro…. Ik laat je nog wel even weten welke het geworden is.

Wel heel erg tof dat je aan me gedacht hebt. Bedankt!

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Claudia

Hai,

Ik zal wel iets gemist hebben, maar wat is er mis met de naam Boomer? Vind ik ook een leuke naam….

Groetjes Claudia.

• Gandr

Nou Claudia je zal wel gemerkt hebben dat ik iemand ben die het niet zo heeft op de “normale gangbare” namen LOL Maar als ik heel eerlijk mag zijn. Boomer is niets mis mee, echter ik vind het niet bij deze hond passen. Bij de naam Boomer denk ik aan een beetje terrier achtig hondje met haar in de vorm van coupe du rommel ;-). Deze hond, kruising Basset/Teckel, past niet bij die naam. Ik weet niet hoor hoe ik het uitleggen moet, maar ik heb steeds weer een heel ander beeld bij de naam Boomer. Een vrolijk huppelend hondje, rennend achter een tennisbal aan, gekke bekken trekkend tijdens het spelen… Dit is een ietwat lompige hond (in de lieve zin hoor) die het fenomeen tennisballetje niet eens kent. ;-D

Vandaar dat ik toch een andere naam voor hem aan het zoeken ben. Hij luisterd wel enigsinds naar de naam Boomer dus het moet iets gelijksoortigs zijn bij voorkeur, echter hij luisterd ook naar de namen die mij gegeven zijn door zijn vorige bazinnetje: Kroket, worstje en dergelijke…. Maar op straat nou je hond te gaan roepen met die dingen… Denk dan eerder dat mensen denken dat ik die verkoop LOL

Dat is dus het verhaal achter de berichtenwisseling hierboven…

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Claudia

Oké, ik snap het. Was ff benieuwd… Boomer is inderdaad niet een naam die je aan een wat lompere hond zou geven. Bedankt voor je uitleg. Heb helaas geen ideeen voor een naam.

Groetjes Claudia.