Nou Claudia je zal wel gemerkt hebben dat ik iemand ben die het niet zo heeft op de “normale gangbare” namen LOL Maar als ik heel eerlijk mag zijn. Boomer is niets mis mee, echter ik vind het niet bij deze hond passen. Bij de naam Boomer denk ik aan een beetje terrier achtig hondje met haar in de vorm van coupe du rommel ;-). Deze hond, kruising Basset/Teckel, past niet bij die naam. Ik weet niet hoor hoe ik het uitleggen moet, maar ik heb steeds weer een heel ander beeld bij de naam Boomer. Een vrolijk huppelend hondje, rennend achter een tennisbal aan, gekke bekken trekkend tijdens het spelen… Dit is een ietwat lompige hond (in de lieve zin hoor) die het fenomeen tennisballetje niet eens kent. ;-D
Vandaar dat ik toch een andere naam voor hem aan het zoeken ben. Hij luisterd wel enigsinds naar de naam Boomer dus het moet iets gelijksoortigs zijn bij voorkeur, echter hij luisterd ook naar de namen die mij gegeven zijn door zijn vorige bazinnetje: Kroket, worstje en dergelijke…. Maar op straat nou je hond te gaan roepen met die dingen… Denk dan eerder dat mensen denken dat ik die verkoop LOL
Dat is dus het verhaal achter de berichtenwisseling hierboven…
Groetjes,
Gandr & beestjes