machteloze woede

• konni

Hoi allemaal

Even mijn verhaal kwijt.

Gisteravond kwam mijn kat winnie binnen.

Ik zag iets aan zijn neus hangen dus ik zeg tegen mijn hubbie,goh veeg ff over zijn neus er hangt wat aan.

Hij veegt en begint te vloeken(doet ie anders nooit)

Ik schrik mezelf een hartstuip.Wat is er nou?

Blijkt dat een vervent dierenliefhebber zich verveelde en vermaak zocht.Dit bestaat er blijkbaar uit dat je een metalen pin goed scherp slijpt en dan bij een kat (mijn kat) in zijn kop probeert te schieten.

Enne…das geweldig goed gelukt.Hij zat er vier cm diep in.

In onze paniek hebben wij (fout natuurlijk) de pin eruit getrokken.Overal bloed.Winnie moest niezen en de keuken onder.

Dwars door zijn neus vlakbij zijn oog.

Wij hebben vreselijk“geboft”dat we hem nog hebben.Onmiddelijk naar de da.Die kon er weinig mee,maar ja…………Injektie,antibioticakuurtje en duimen.

Ben er helemaal ondersteboven van.

Hebben deze “mensen” geen verstand?Geen gevoel?

Wat doen ze een ander aan?

Het hulp zoeken van winnie bij mij en zijn hulpeloze gemiauw………Krijg er nog rillingen van.

Hopelijk heeft dit geen restverschijnselen,en komt het weer goed,maar oh at zou ik graag willen weten wie dit heeft gedaan.Ben een vredelievend mens,maar hier heb ik wel wat ideen om te doen.

Wraak wil ik.

Helemaal van slag en boos konni

• Marjorie

Wel allemachtig Konni, wat een ontzettende hufters zijn er toch…..ik zit helemaal mee te koken van woede.

Die arme Winnie, wat moeten jullie je lens geschrokken zijn.

Moet je geen aangifte doen bij de politie?

Ik weet dat je er weinig mee opschiet, omdat je niet hebt gezien wie dit op zijn geweten heeft. Wat een kl****akken bestaan er toch.

Sterkte hoor en beterschap voor Winnie…..

Marjorie

• anita

GODALLEMATIG JEZUS MINA

KONNIE WAT ERG WAT EEN RANDEBIELEN ZEG WAT ERG VOOR WINNIE

EN JULLIE DAN GAUW AANGIFTE DOEN

MEIS WANT WEET EJ HOE MEER AANGIFTES KOMEN HOE SNELLERDE DADERS WORDEN OPGEPAKT

STERKTE EN KOP OP GEEF WINNIE EEN KNUFFIE VAN MIJ

XXXXXXJES ANITA Marjorie schreef:

>

> Wel allemachtig Konni, wat een ontzettende hufters zijn er

> toch…..ik zit helemaal mee te koken van woede.

> Die arme Winnie, wat moeten jullie je lens geschrokken zijn.

> Moet je geen aangifte doen bij de politie?

> Ik weet dat je er weinig mee opschiet, omdat je niet hebt

> gezien wie dit op zijn geweten heeft. Wat een kl****akken

> bestaan er toch.

>

> Sterkte hoor en beterschap voor Winnie…..

> Marjorie

• Channah

Hallo Konni,

Wat een rotverhaal zeg! En ik sluit mij bij de vorige dames, die gereageerd hebben aan: doe alsjeblieft aangifte bij de politie. Dit valt namelijk onder ‘vernietiging of beschadiging van andermans eigendommen’, hoe erg of dit ook klinkt.

Ik heb zelf, lang geleden ook zoiets meegemaakt, gelukkig minder dramatisch, maar die aangifte heeft toch wel geholpen. Voor alle andere katten in de buurt, want vanaf dat moment zorg ik ervoor, dat mijn katten niet meer op het terrein van anderen kunnen komen.

Beterschap voor Winnie!

Groeten van Channah

• Marieke

Hoi,

Het valt inderdaad onder “vernieling” , omdat een dier door de wet als een “goed” wordt gezien. Zeker aangifte doen dus en wie weet kun je de buurt eens nagaan wie er katten heeft en wie ook zoiets heeft meegemaakt….ook in (buurt)winkels ogen en oren open en gewoon links en rechts vragen. Eigenaren van winkels, kappers etc. weten vaak heel veel te vertellen over wat er in een buurt rondgaat.

Heel veel sterkte en gelukkig dat hij het overleefd heeft, en dat zijn ogen niet geraakt zijn…..wat een beulen zijn er toch op de wereld he….

Groeten Marieke

• Gandr

Ik denk dat ik maar even niets zeg……….. Want als ik eenmaal begin………

Sterkte met Winnie.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Jennefer)

Konni, ik ben ook ondersteboven van dit bericht…Maar ik hou net als Gandr wijselijk m'n mond…Heel veel sterkte voor jou en Winnie.

Ik vind dit echt heel erg!!!! Groetjes Jennefer

• Femke c.

Konnie wat een vreselijk verhaal zeg!

Geef Winnie een dikke kroel van me!

Groetjes,

Femke en de beestenboel

p.s. Je hebt de pin toch wel bewaard he? Ik weet er wel een goed doel voor!!!! Sorry, wilde me inhouden… maar kon het toch niet voor me houden.

• Heidi

Hoi Konni,

Als je erachter komt wie dat gedaan heeft, laten we dan een prikbord-knokploeg oprichten om diegene eens goed te grazen te nemen! Maar dan met een pin van 10 cm in doorsnee…

Ik leef erg met je mee en hoop dat Winnie er weer helemaal bovenop komt. Hou ons op de hoogte. Arme poes….

Dikke knuf voor jou en Winnie

• manon

Hoi Konni,

Echt vresselijk wat er met jou kat gebeurt is, dan ben je pas echt in alle staten.

Het is vaak zo jammer dat je er nooit achter komt wie de dader is, gelukkig maar voor diegene.

Ons shetland-veulentje is toen ze pas 2 wk. oud was verschillende keren mishandeld en verkracht door een een of ander ziek figuur, we hebben toen echt alles,maar dan ook alles gedaan om de dader te pakken te krijgen zelfs contact gehad met ‘pistolen paultje’ maar niemand heeft iets vernomen, we hebben toen wel een groot spandoek op de wei gehangen met de tekst“Pas op Hier worden pony's verkracht, houdt u ogen open”, ook hebben we panfletten uitgedeeld aan de buurtbewoners en gevraagd of ze een oogje in het zeil wilden houden

Niks heeft geholpen, we hebben wel veel steun van de veldpolitie gehad die waarschuwde ons dan ook dat we er niet op moesten rekenen dat we de dader zouden vinden

Ik zou je willen vragen om daar dan ook rekening mee tehouden anders raak je misschien nog gefrusterder (iets wat overens logichs is in zo'n situatie0

Ik wens jou en je vriend, maar in de eerste plaats Winnie veel sterkte toe!

Groetjes Manon