Gandr!

• Channah

Hallo Gandr,

Ik heb je vandaag privé gemaild. wil je daar alsjeblieft op reageren? en als je dat niet doet, dan gooi ik het op het prikbord :-D

Groeten van Channah

• Jennefer)

Dat geldt voor mij ook Gandr…heb je m'n mailtje wel gehad?

Groetjes Jennefer

• Gandr

Oh oh, Channah is boos :-D LOL Ik heb jou mailtje wel gehad Channah… Maar jennifer… ehm niet gezien… Ik zal vanavond als ik weer terug ben van werk alle mailtjes even op mijn gemak doorkijken en beantwoorden…

Channah, wat een snoeppie van een ukkie heb je nieuw joh…Koetjespoes LOL

Jullie horen van me oké?

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Gandr

Ik heb mijn mailtjes doorgekeken maar niets gevonden… Ik neem aan dat je het niet onder jou eigen naam verzend (de naam waarmee je hier op het prikbord staat tenminste…) Misschien nog een keer proberen?

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Jennefer)

Als het goed is komt m'n mailtje binnen onder “Michel&Jennefer”

Maar ik kan het net zo goed meteen hier vragen

Marielle vroeg mij of ik wat foto's van je katten bij haar intervieuwtje kon zetten…Dus ik had jouw gemaild met de vraag of je dat goed vond en of je dan 2 of drie foto's naar mij toe wilde sturen.

Vind je dat goed? Zo ja, stuur ze met namen naar bovenstaand adres…zo nee, dan ga je helaas niet door voor de wasmachine…Groetjes Jennefer

• Gandr

Ahhhhh, kijk dat verduidelijkt de zaak! Dát mailtje heb ik wel binnen gehad, en ik had dus nieuwe foto's van de kittens mee willen sturen, echter zijn dus allemaal mislukt… Vanmiddag ga ik de foto's sturen… Moet nu weg, werken…

Wil natuurlijk wel doorgaan voor die wasmachine he LOL

Groetjes,

Gandr & beestjes