met daisy is alles ok nou ja bijna ok

• anita

hioi leive mensne ik wil jullie ff bedanken voor jullie medeleven om en met daisy

ja mijn konijntje

ze is nu redelijk opgeknapt maar moet nog elke dag in bad vanwege haar ontstoken kontje best zielig hoor dat wel maar ja wat doen we eraan he

en haar vagina zeg maar

tis gewoon weg neit anders maar ja ze heft nu 2 wekende tijd om geheel op te knappen zo niet ja dan komt toch denk ik die spuit wer maar eerst ff afwachten met haar ze is best lief en wil vooral aandacht hebben zelfs als ik ff de was doe of its

tis een scheetje en ik hoop dat mijn eventuelen kat en diasy ook smane kunne

ff afwachten wat daisy doet

onwijs bedankt!!!!!!!!!!!! namens daisy anita en slash

• Channah

Hallo Anita,

Nogmaals: vertel eerst eens even iets over je achtergornd. Dat maakt het voor ons makkelijker om te reageren.

Je hebt bijvoorbeeld in een van je eerste berichten geschreven, dat je gehandicapt bent. Er zijn vele vormen van handicaps, zowel verstandelijk als lichamelijk.

Mijn zusje (ik heb 3 zusjes, maar zij is de liefste) bijvoorbeeld is verstandelijk gehandicapt. Dat geeft best wel beperkingen natuurlijk, maar toch zorgt zij op het ogenblik voor een aantal katten.

Als je lichamelijk gehandicapt bent, kan ik mij voorstellen, dat bijvoorbeeld het schoonmaken van de kattenbak, of de boodschappen (die blikjes zijn toch zwaar) een probleem vormen.

Als jij iets over jezelf vertelt, kunnen wij je misschien helpen.

Groeten van Channah

• anita

ik ben anita en ben slechtziend en mijn motoriek is slecht zowel fijne motoriek als grove

ik zie ong 5% das niet veel maar ik ben niet anders gewend

ben vanaf mijn geboorte gehandicapt

en door omstandighedne kan ik geen kinderen krijgne en ik wilde wel voor iets zorgen

toen ben ik ooit eens in en dierenwinkel geweest en viel ik voor een hamstertje en ik had er de ballen verstand van en ben ik me er in gaan verdiepen niet dat ik er nu zoveel verstand van heb want elke dier heeft zo zijn/haar eigennaardigheden en eigen karakter en ja nu leer ik meer dingen over konijnen enz

en door me nu nog dieper in de knaagdieren en konijnen en katten te verdiepen vind ik dit wel een leuke manier om met elkaar dingen en verhalen uit te wisselen

channah ik hoop je hier mee voldoende te hebbenge iinformeerd te hebben heb je vragen stel ze gerust

enne nog wat anders he misschien neme ik zo,n jong katje

maar dan moet je wel dat beestje laten inenten en ontwormen enz

maar als je en asiel kat neemt

die si al geholpen dus kom nit zo in de kosten te zitten want ik weet van katten dat ze qua eten zeer kieskeurig zijn

maar ja dat heeft elke dier toch?? of zie ik dat verkeerd

anita