Na al het heen en weer geschrijf over caviakooien en hoeveel ruimte ze nodig hebben, kreeg ik gisteren zo het gevoel dat ik het helemaal verkeerd doe en dat ik dus een slechte ‘mama’ voor mijn schatjes ben dat ik alles helemaal heb omgegooid en nu is de situatie als volgt:
5 cavia's verdeeld over 3 hokken. Luna heb ik toch maar weer alleen in een hok gezet met een eigen huisje, etc. Zij kan absoluut niet met anderen overweg en toen Nala er nog was hield zij de drie bejaarden bijelkaar, maar nu zij er niet meer is, waren Simba en Luna op elkaar aangewezen en blij waren ze daar niet mee. Sheba heeft nu de plaats van Luna ingenomen en zit bij Simba. Simba vindt dat prima en ik vermoed dat dat hele dikke vriendinnen gaan worden, want ze hebben allebei hetzelfde lieve karakter. Pumba en Mira hebben nu een hok met z'n tweetjes.
Ik hoop dat jullie met een gerust hart mijn berichtje lezen en weten dat ik alles voor mijn diertjes over heb. Ik heb kooien en hokken genoeg en zou ze allemaal apart kunnen zetten als ik dacht dat dat beter voor ze zou zijn, maar dat is mijn inziens niet zo. dus…
Ik hoop dat dit de ideale situatie voor ze is en zo niet, verander ik het gewoon weer.
groetjes,
van een slechte ‘mama’…