Dus ik heb een mailtje gestuurd naar de redactie, met de vraag, of ze die verwijzing naar die site in een volgend nummer willen “verduidelijken”.

Het mailtje, dat ik kreeg van de hoofdredacteur R.Mostert, was zeker niet bevredigend.

Ik wil jullie verwijzen naar het kattenprikbord, waar de hele correspondentie staat.

Tevens heb ik het mailadres van de heer R.Mostert vermeld.

Ik moet toegeven, hij heeft direkt gereageerd op alle mailtjes die hij van de lezers van het kattenprikbord gekregen heeft.Maar dat het een nepverhaal is en dat wij, althans de nieuwkomers, dat niet begrijpen, vindt hij eigenlijk onzin.Wij moeten wat kritischer zijn en alerter.

Een zeer onbevredigend antwoord dus.Het ligt aan ons!!!De omgekeerde wereld.

Er staat uiteraard een foto bij en een verwijzing naar de bij de meeste van ons wel beruchte site,maar er staat niet bij, dat het een walgelijke grap is.

En als klap op de vuurpijl:het staat op pagina 46 van Net Magazine/april/2001 tussen serieuze websites van kattenliefhebbers!!!

Zijn mailadres is

rmostert@idg.nl LET OP en staat een r voor mostert

Dit wilde ik jullie even laten weten, want het is wel toevallig, dat er sinds april weer een heleboel te doen is over bonsai.Mede te wijten dus aan bovengenoemd computer blad.

Doe met deze mededeling, wat jullie denken te moeten doen.

Alle kleine beetjes (mailtjes) helpen misschien.

Lieve groeten,

Agnes