SPOED HONDJE GEVRAAGD!!!!

• Derick & Paula

Wij zijn op zoek naar een West highland white terrier of een Cairn terrier.

Het liefst een teefje tussen de één en drie jaar oud.

Wij zijn twee hondenliefhebbers en zullen het hondje een goed huisje geven.

Prijs in overleg.

Groetjes Derick en Paula

• Gandr

Waarom met spoed? En ik zou eens gaan kijken op de pagina van dierenasiels. Zoeken onder kleine hondjes, geheid dat je er een lading aan Westy hondjes tegen komt.

Ik begrijp alleen dat met dat spoed niet… Zit er een tijdsslot op de deur of zo? Een deadline op de wens? Ik vat hem niet hoor…

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Derick & Paula

je bent lekker bijdehand zeg maar als je het echt wil weten dan zal ik je het vertellen het gaar erom dat mijn oudste dochter binnenkort jarig is en we willen haar er mee verassen aangezien we al dagen lang op het internet aan het zoeken zijn en niks konden vinden proberen we het via het prikbord. Dus als je wel goede ideeen hebt horen wij het graag maar geen bijhande grapjes pannenkoek!

• claudia

Ik kom net van de marktplaats van internet af en zag daar dat er pups waren geboren die jullie zoeken, ze zijn geloof ik al 6 weken, misschien zie je daar wel nog meer…(www.marktplaats.nl)

Veel succes!!

groetjes van claudia

• claudia

zag net dat jullie tussen 1 en drie jaar vragen…maar die staan er zeker ook tussen want zowel pups als herplaats wordt aangeboden…:)

groetjes van claudia

• martine

Ik kan me haar reactie anders heel goed voorstellen. Ze was mij net voor maar anders had je zo'n soort antwoord van mij gehad en waarschijnlijk van wel meer mensen op de site. Enne……stelletje pannekoeken, zo onlogisch is dat commentaar niet, maar goed niet iedereen kan vanaf het beeldscherm ruiken dat het hier om een verjaardagskado gaat he?? Gelukkig dat behalve Gandr waarschijnlijk iedereen wel zo intelligent is, dat scheelt. Misschien hadden jullie met je slimme hoofden iets eerder dan een paar dagen geleden moeten beginnen met zoeken, dan had je nu een iets andere titel aan je bericht kunnen geven!!!

stelletje pannekoeken, hahaha het lijkt wel een scheldwoord uit een Bassie en Adriaan serie, moet je nagaan wat ene niveau!

martine

• Gandr

Wat bijdehand? Niks bijdehand. Ik vind het nogal vreemd dat alles ineens moet, en al helemaal als het op dieren aankomt. Hier dus wederom zo'n geval. Dochter binnenkort jarig dus moet er dit jaar voor haar verjaardag per direct een hondje komen. De asiels barsten van de Westies en jullie hebben moeite er een te vinden. Dát vind ik nog eens bijdehand! Je zoekt dan ook wel een ras uit moet ik zeggen, een westie of een cairn… Zijn niet altijd zulke makkelijke hondjes.

Maar goed, ik zei al, ga eens kijken op de pagina van dierenasiels & internet. Genoeg hondjes die onder het ras westie vallen… Cairn geloof ik wat minder.

En wat dat bijdehante betreft… Ik heb jaren ervaring als het aankomt op mensen die “Met Spoed” een dier zochten. Vreemd genoeg loopt dat altijd net even minder goed af dan de verhalen van mensen die na veel beleid een dier in huis haalden.

Noem het wat je wilt, Ik ben er dus geen voorstander van, en dat mag toch ook wel eens gezegd worden of niet? Vrij Nederland geloof ik dat we in leefden.

Of is het een Vrij nederland zolang iedereen maar zegt wat de ander horen wil?

De vraag van mij was een normale vraag. Een vraag die ieder normaal denkend mens zich toch kan stellen neem ik aan. Met Spoed gevraagd, doet denken aan iets wat nu alleen deze maand of zo nog kan en daarna niet meer. Ik zou haast nog iets eraan toevoegen maar dat is erg hard… Ach wat, waarom ook niet. Jullie dochter is volgend jaar toch weer jarig of niet? Dat is wat ik bedoel met die vraag omtrent met Spoed gevraagd.

Wat je er verder van maken wil moet je zelf weten, bij mij is iedereen namelijk wel vrij in wat hij of zij doet of laat… Ik stel een vraag waarom, maar goed.

Dierenasiels en internet… Staan een heleboel westies……

Gandr & beestjes

• angela

hierin geef ik gandr groooooooooooooot gelijk want westies en cairns zijn gemakkelijke hondjes

en dan ben ik eigenlijk helemaal benieuwd hoe oud dochter lief wordt?

en hebben jullie je verdiept in deze rassen of is hetomdat het zo'n leuk hondje is en die van 3 huizen verder op zo'n schatje is

groetjes angela en de staffies churchill en jazzlyn

• Maud

Aan de “pannekoeken” Derick en Paula,

Cairns en westies zijn in geen makkelijke hondjes, willen jullie nou toch perse een volwassen cairn, dan kan je het proberen via het noodfonds van de cairn terrier club: Annet Schuiling, telefoon 0543-452098.

• Marieke (vd Labrador)

Gandr, helemaal met je eens hoor, “spoedkopen van hondjes” heb ik het ook niet zo op en dan voor een verjaardag?! Beetje te impulsief naar mijn smaak.

Groeten Marieke