voor Gandr...

• Wendy

Hoi hoi,

Omdat ik weet dat je hier vaak op het prikbord komt, doe ik dit even via deze weg. Wij hebben op de computer een virus gehad en we moesten alles op nieuw installeren. Incl. ICQ. Nu ben ik dus al mijn mensen in mijn contactlijst kwijt.Bij deze de vraag of je mij opnieuw je nummer wilt zenden. Mijn nieuwe nummer is 120777848. Hoe gaat het trouwens met je? Tijd niet gesproken….

Groetjes,

Wendy

• Gandr

Hallo Wendy,

Dat is een tijdje terug dat ik jou gesproken heb zeg. Hoe is het daar bij jou? Alles goed? Hebben je ouders inmiddels de hond al?

Hier is het wel wat drukker geworden LOL Heb er een paar diertjes bij waaronder rattekoppies en katjes caafjes en woefers…

Ik vertel je alles wel als je weer eens online bent, ik heb je al toegevoegd aan mijn lijstje en ik zal het in de gaten houden wanneer je online bent.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Wendy

Hoi Gandr,

Ja mijn ouders hebben de hond al, er is zelfs al een tweede bij. Een teefje, Shannah. Zij is nu 9 weken oud, of jong eigenlijk. Met Kieran (de eerste) gaat het prima, hij vindt het maar wat gezellig met Shannah erbij… Verder heb ik ook nog steeds de ratten, vijf inmiddels zijn er over gebleven van de zeven. Ik heb er twee moeten laten inslapen. Verder heb ik twee valkparkieten gekocht (ik weer niet of je dat al wist) en twee degoe's. Een van de valkparkieten fluit Dikkertje Dap en nog wat andere melodietjes die ik hem geleerd heb. Leuk hoor! Hij leert erg snel…

Groetjes,

Wendy