Hoi allemaal.
Ik hoorde van Martine dat jullie naar winnie vroegen.
Nou hij is weer oke.Hij heeft een dag na de tijd wat koorts gehad,maar is nu in orde. Wel merk ik dat hij een stuk aanhankelijker is geworden.Hij is bijna niet meer buiten en hangt het liefst bij me op de bank of nog beter,op schoot.
Hij was nooit een echte schootkat maar nu plakt hij bijna aan me vast.
Of dat aan de antibiotica ligt?
En nee ik heb geen aangifte gedaan.Hiert in Zutphen moet je eerst een moord plegen en als je weggaat komt de politie pas.Ook al zo ongeinteresserd als de pest (kleine ironische verwijzing naar een bericht hieronder over de chins)
Voor mij is het te laat om mijn katten binnen te houden.Of ik moet een gevangenis met drie meter hoge muren bouwen.
Heb het wel geprobeerd,maar ze breken me na twee dagen het huis af (letterlijk en figuurlijk.
Dus als er een naar buiten verdwijnt doe ik maar even mijn ogen dicht en een schietgebedje.
Wel zijn ze s´nachts altijd binnen.(anders slaap ik dus niet lol)
Maar goed,ben benieuwd of dit plakgedrag naar verloop van tijd weer gaat afnemen,of dat ik me er bij neer moet leggen dat ik in het vervolg drie benen heb ,lol
Bedankt voor jullie medeleven en een plakkerige knuffel van mijn je weet wel kater Winnie.P.s zijn naam heb ik uit het boek van de mammoetjagers.
groetjes van een opgeluchte konni