winnie is oke

• konni

Hoi allemaal.

Ik hoorde van Martine dat jullie naar winnie vroegen.

Nou hij is weer oke.Hij heeft een dag na de tijd wat koorts gehad,maar is nu in orde. Wel merk ik dat hij een stuk aanhankelijker is geworden.Hij is bijna niet meer buiten en hangt het liefst bij me op de bank of nog beter,op schoot.

Hij was nooit een echte schootkat maar nu plakt hij bijna aan me vast.

Of dat aan de antibiotica ligt?

En nee ik heb geen aangifte gedaan.Hiert in Zutphen moet je eerst een moord plegen en als je weggaat komt de politie pas.Ook al zo ongeinteresserd als de pest (kleine ironische verwijzing naar een bericht hieronder over de chins)

Voor mij is het te laat om mijn katten binnen te houden.Of ik moet een gevangenis met drie meter hoge muren bouwen.

Heb het wel geprobeerd,maar ze breken me na twee dagen het huis af (letterlijk en figuurlijk.

Dus als er een naar buiten verdwijnt doe ik maar even mijn ogen dicht en een schietgebedje.

Wel zijn ze s´nachts altijd binnen.(anders slaap ik dus niet lol)

Maar goed,ben benieuwd of dit plakgedrag naar verloop van tijd weer gaat afnemen,of dat ik me er bij neer moet leggen dat ik in het vervolg drie benen heb ,lol

Bedankt voor jullie medeleven en een plakkerige knuffel van mijn je weet wel kater Winnie.P.s zijn naam heb ik uit het boek van de mammoetjagers.

groetjes van een opgeluchte konni

• Jennefer)

Gelukkig dat het goed gaat met Winnie. En dat hij opeens een Prit-stift is geworden… ach, lieverd! Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt naar de mammoetjagers. Deel 1 heb ik gelezen, maar deel twee kwam ik echt niet door, heb ik opzij gesmeten…misschien pik ik het wel weer op, want ik ben toch wel benieuwd naar Winnie in deel 3. Groetjes Jennefer

• Marjorie

Ha Konni,

ik ben blij te horen dat Winnie weer in orde is!

Ik vond het zo'n schokkend verhaal…….

Misschien dat Winnie nu meer binnen, omdat hij ook geschrokken is van wat hij buiten heeft meegemaakt?

Anyway, hij is weer in orde en dat is het belangrijkste, toch?

Groetjes, Marjorie

• ANITA

LIEVE KONNI EN WINNIE

NET ALD MIJN VOORGANGERS BEN IK OOK HEEL BLIJ DAT HET GOED GAAT

IK HOOP DAT WINNIE NOPG LANG EN GELUKKIG AMG ZIJN

ENNE DIKKE KNUFFEL TERUG VOOR JULIEE ALLEMAAL

ANITA

• Gandr

Ben blij dat het in ieder geval goed is met Winnie… En wat een pracht van een uitdrukking, Pritt stift LOL

Maar ik heb het wel vaker gehoord hoor dat katten na een traumatische gebeurtenis niet meer zo erg naar buiten hoeven… Vind je het gek, ze weten nu wat er kan gebeuren…

Maar ehm, is toch wel lekker in de winterdagen hoor, zo'n plak poes (of kater what ever als het maar een vachie heeft en lekker knuffelt LOL)

Spaart je kosten aan stook kosten, let maar eens op.

Nou geef die Winnie cat maar wat lekkers nog even voor de schrik, ook al is hij er misschien wel overheen, we doen even alsof oké…

Enne, knuffel van mij voor hem.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Heidi

Ik lach me rot! Prittstiften en plakpoezen, hahaha!!!

Ben in ieder geval blij dat Winnie er weer bovenop is, geef hem een knuffel! Ennuh…dat aanbod van die knokploeg staat nog steeds hoor!

Groetjes, Heidi

• Linda B.

Hallo Konnie,

Ik heb net even gezocht wat er met Winnie is gebeurt en kreeg een steek in mijn buik. Wat vreselijk. Die lui zou je toch wat aandoen. Jammer dat je nooit ziet wie het doet. Gelukkig heeft hij het overleeft en gaat het weer beter met hem.

Wat een zieke mensen heb je toch he. Ongelooflijk. Ik weet wel dat ik zoiets niet moet zien want dan sta ik niet voor de gevolgen in.

Ik hoop niet dat ze diegene nog een keer tegenkomen. waarom maak je geen hele grote ren in de tuin, desnoods in de tuin. Voor informatie darover verwijs ik je naar www.geocities.com/kattenprikbord_faq/ en dan onder de letter T van Tuin

Groetjes Linda

• Linda B.

Ik bedoel desnoods over de hele tuin (vorige zin klopte niet helemaal)

• Annette

Hoi Konni,

van Anja kreeg ik een mailtje privé : ze heeft problemen met haar computer en heeft mij gevraagd haar foon-nummer aan jou te geven + emailadres. Zou jij mij dus even privé willen mailen zodat ik je deze gegevens kan opsturen?

Groetjes Annette.

• konni

hoi allemaal

Het is erg fijn als er mensen zijn die met je mee leven mee boos zijn en meevoelen en denken.

Lekker even je kwaadheid en machteloosheid van je af schrijven zonder de dreigementen en kwaadaardige dingen die je bedenkt als wraak ook echt uit te voeren maar er zelfs een beetje om kunnen lachen.

Vooral de prittstift en de knokploeg vielen erg in de smaak lol.

Dus bedankt allemaal voor het mee.denken,voelen leven.Fijn dat er zoveel mensen zijn die nog zoveel gevoel naar dieren toe hebben en oprecht verontwaardigt zijn als er een levend wezen die het niet snapt en misschien wel vol vertrouwen op je afkomt zo te pijnigen en te vernederen.Dank je wel allemaal,groetjes konni

P.s Annette ik snap je niet helemaal? in principe geef ik mijn email nooit om enge mails te voorkomen,maar als ik snap waar het over gaat?

ben nu erg benieuwd..groetjes konni