Hoi allemaal!
Effe een verhaaltje: Degenen onder ons die vorig jaar op dit prikbord zaten weten misschien nog wel dat ik toen veel berichtjes heb gestuurd over Kukeltje, mijn tamme kauw. Het beest was toen erg ziek, ik ben lang met hem bezig geweest en sinds februari is meneer vrij. Hij is niet tam meer en heeft een vriendinnetje. Hij ziet er hartstikke goed uit en is een blije, gezonde, vrije vogel.
Gisterochtend vond ik langs de weg (op dezelfde plek waar ik Kukel had gevonden) weer een jong. Heb hem mee naar huis genomen en het is nu al zo ver dat hij op mijn arm zit en gevoerd wil worden. Hij roept als ik de kamer uitloop en schreeuwde me vanochtend wakker omdat hij honger had. Ik heb hem Ludo genoemd, net als die slechterik uit GTST…
Ik ben erg blij met hem, het zijn echt geweldige vogels. Het is natuurlijk wel zo dat je een dier uit de natuur haalt maar anders had hij het zeker weten niet gered, zo naast de snelweg. Duimen jullie allemaal dat het goed komt met Ludo? Hij is zo'n schatje!
Veel liefs Heidi en beesten
PS: Gandr, trek je niks aan van die sukkels die denken altijd alles beter te weten! Blijf je gewoon inzetten voor de dieren, de waardering komt vanuit de dieren en vanuit jezelf, van een ander hoef je niks te verwachten…