Sahana, de kleinste van de drie is niet meer……. ;-)
Ze zal voortaan door het leven gaan als Shamir (= Indisch voor wind) omdat zij niet een zij is maar een HIJ!!!! Heeft ons de hele tijd voor de gek kunnen houden!
Wat een dondersteen is het he? Nou gelukkig sloeg ik niet helemaal een flater, de dierenarts had ook moeite met het geslacht van de kleine te bepalen en moest zelfs Sayeeda, wat duidelijk een meissie is en Shogun, duidelijk een knul, ernaast houden om het te kunnen zien LOL
Shogun zijn staartje is gebroken. Hij kan hier echter niet meer aan geholpen worden, het zaakje is al vergroeid. Hij heeft er geen pijn aan, maar het staartje groeit niet meer. Ik moet wel zeggen hij zal altijd een zeer kenmerkend iets hebben mocht hij ooit de kuierlatten nemen…
Maar het zal wel heeeeeel vreemd staan hoor, grote kat met een hamster steertje LOL
Verder waren de ukkies geheel gezond en mogen nog even bij hun pleegmama blijven. Als zij ze niet meer verzorgd mogen ze weg bij haar.
Maar ik kan er niet over uit hoor dat Sahana (ik vond het juist zo'n mooie naam snik) me zo heeft kunnen beduvelen LOL Dondersteen… Voor straf zal hij dit nog lang moeten horen LOL
Groetjes,
Gandr & beestjes