Voor Anette

• martine

Zeg, nou hebben alle partijen van de discussie over chinchilla's al besloten op te houden omdat we er toch niet uitkomen. Kom jij nog even aan met je laatste opmerking. Lees jij nooit eerst voordat je commentaar toevoegt? Als jij het nodig vindt dat er een discussie ophoudt, moet je je commentaar staken, dat geeft ook geen aanleiding voor anderen om weer te reageren. En mag ik misschien voor mezelf beslissen of ik wil stoppen met discussieren?? De kampen zijn mooi verdeeld in dit geval, want jij bent helemaal “pro Esther” en Konni en ik zijn het ook met elkaar eens. Dan kan jij wel zeggen dat dat komt omdat ik hier langer op het bord kom, maar dat heeft er weinig mee te maken. Iedereen op dit bord heeft weleens een verschil van mening met elkaar, want we denken nou eenmaal niet over alles hetzelfde. En ik heb geen zin om iemand maar naar de mond te gaan praten omdat ie niets anders horen wil. Als iemand anders het niet eens is met wat ik zeg vind ik het prima om daar van mening over te wisselen. En nee, ik vecht niets uit over de prive mail. Deze discussie ben ik hier begonnen en maak ik ook hier af, leesbaar voor iedereen. Ik ben ook absoluut niet bang om ongelijk te krijgen, maar daar is in de voorgaande discussie geen sprake van. Daar is geen gelijk of ongelijk. Daar gaat het om een ervaring en die kan jij niet voor mij veranderen. Dat hadden Esther en ik misschien samen gekund, maar helaas blijven wij lang elkaar heen praten. En nee, ik heb ook geen behoefte om dit telefonisch op te gaan lossen, totaal niet. Er is geconcludeerd dat ik niet in het belang van de beestjes dacht en dat het mij puur om “de heb” zou gaan. Als dat is wat er gedacht wordt ga ik me daar niet (meer ) tegen verdedigen. Niet hier, niet via de mail en al helemaal niet over de telefoon.

martine

• Chinchas Chinchilla's

Martine,

Begin nou niet weer opnieuw, wil je. We weten nu wel wat je er van vindt.

Esther.

• martine

Ik bepaal zelf wat ik zeg en leer eens lezen!! Voor wie is dit bericht? Ik weet nu intussen wel dat jullie elkaars dikke vriendinnen zijn.

martine

• Annette

Martine,

ik had je eerste bericht (Voor Annette, met dubbel ‘n’ graag), allang gelezen vandaag, maar had me op dat moment voorgenomen hierop niet te reageren. Esther & ik zijn geen dikke vriendinnen, ik zie Esther tegenwoordig maar 1 keer per jaar en eigenlijk is dat alles. Maar ik ken haar wel al een jaar of 5. Ik denk dat jij jouw instelling van :'Ik bepaal dit, ik bepaal dat' eens moet bijschaven. Dit gaat zo niet, en al helemaal niet op zo´n site als dit. Ga niet iets concluderen waarvan je niet zeker bent. Ik kan je wel vertellen dat ik spijt heb als haren op mijn hoofd dat ik hier aan mee heb gedaan, puur omdat het zo uit de hand gelopen is. Omdat jij gemerkt hebt dat ik iets naar Esthers kant toe trok, ben jij mij ook gelijk gaan veroordelen. Voor wiens ‘gerechtigheid’ zitten we hier nu allemaal?

Dit waren de laatste woorden die ik hierover vuil heb gemaakt. Martine, ik zie in het gevolg ook liever geen oproepjes meer als ‘Voor Annette’ ; je kunt me in het gevolg emailen, want mijn email-adres is voor iedereen hier. Waarom nu altijd op dit prikbord? Wat je ook gaat typen, ik geef geen reactie meer.

Annette.

martine schreef:

>

> Ik bepaal zelf wat ik zeg en leer eens lezen!! Voor wie is

> dit bericht? Ik weet nu intussen wel dat jullie elkaars dikke

> vriendinnen zijn.

> martine.

• konni

Jij bent degene die hier olie op het vuur gooit toch?

De disscussie is gesloten,ook al zijn de partijen het niet eens geworden

konni