Nou, jullie hebben me wel wat aangedaan, hoor. Slapeloze nachten heb ik er van gehad! Enfin, ik heb dus nu twee hele grote kooien voor de caafjes. Ik vrees dat het een maand droog brood eten wordt, maar goed, je moet er wat voor over hebben….
Helaas is het nieuwe huisje voor Simba en Luna nog in de maak, maar Pumba, Mira en Sheba genieten volop van hun huisje met dakterras. Pumba is zo klein, die gebruikt de deurtjes niet, maar gaat gewoon door de raampjes. (het is een geheel houten huisje, hoor met gaten als deur en raam)
Sprinter, onze logee, kan heel goed met Sheba overweg, maar vindt Pumba en Mira te druk. Die laatste twee hebben elkaar gevonden en maken er een spelletje van om via het trappetje naar het ‘dakterras’ van het huisje te rennen, dan uit het raam te springen en weer opnieuw te beginnen. Zo leuk!
Helemaal gek die beesten! Maar wel heel leuk! Ik hoop dat mijn vriend de smaak te pakken heeft met het maken van huisjes en dat er nog heel veel gemaakt gaan worden. De caafjes vinden het prachtig!!!
groetjes,
Marielle