katje

• nathalie

beste allemaal

Ik heb al wel eerder een berichtje gezet op dit prikbord en nu vraag ik even om jullie hulp.

Ik ben namelijk op zoek naar een pers of een heilige birmaan. Ik heb zelf al twee e.k. katjes en ik ben al op bijna alle pagina's geweest van de asiels in Nederland en ik weet dat alle katten leuk zijn en een kans verdienen maar ik ben gewoon helemaal verliefd geworden op dit ras.

Maar aangezien ik niet een katje (ze mag oud of jong zijn) bij iemand wil ophalen die er alleen maar voor fokt voor het geld vroeg ik me af of jullie eerlijke adressen weten die met liefde met de dieren omgaan.

Heel erg bedank alvast.

Groetjes,

Nathalie

• Emma

Hallo Nathalie,

Als je op de website www.dierenasiels.com kijkt, kun je via: katten-anders langharig: Giovanni vinden. Dit is een Heilige Birmaan van een jaar oud. Via het adres kun je een foto op hun website bekijken.

Suc6.

Emma

• Ans

Via kattenverenigingen kan je goede fokkers vinden, en dan heb je wel een vertrouwd adres. En ik ben nog geen fokker tegengekomen die rijk werd van kattenfokken.poezengroetjes van Ans.

• Marielle L.

Ben het helemaal met Ans eens, ik ken geen fokkers, die het doen voor het geld. Met fokken word je niet rijk.

Maar een oudere kat kun je vinden via de bemiddeling van kattenverenigingen. En in asiels zitten soms ook Perzen, misschien kun je daar eens gaan kijken?

Groetjes

Marielle L

• heidi

De fokkers die het wel doen voor het geld heten zogenaamde broodfokkers. Natuurlijk zijn er mensen die het doen voor het geld, rijk word je er niet mee maar het verdient wel. Zo gaat het vooral met honden, ratten, kleine knaagdieren, konijnen etc. Weten jullie nog van Beemster? Al die beestjes in emmers? Dat is dus een broodfokker en die doet het voor het geld. Prima Nathalie, nooit naar een broodfokker toe gaan. Ik hoop dat je een nieuw harig huisgenootje vindt.

Groetjes, Heidi

• ANITA

JA HEIDI

DAT VERHAAL KEN IK NOG AJ WAT WAS IK TOEN ZO KWAAD OPDE MAN ZEG ONGELOVELIJK MAAR JA

GELUKKIG MAG IK FF BROMMEN IN DE BAK

ZULKE MENSEN MOET JE GEWOON AFSTRAFFEN

HOE GA JE MET DIEREN OM ZOU ER VOOR DIE MENSEN ZO,N CURSES ZIJN

IK HOOP HET DAN LEREN ZE HET OF DE RESPECT VAN DE DIEREN KENNEN

LIEFS ANITA EN SLASH DE HAMSTER