Wie brengt Labje terug ???

• Marieke (vd Labrador)

Hoi allemaal

Het volgende stukje stond vandaag in de krant. Wie weet in de omgeving van Vleuten / Tiel mensen te wonen die plots een Labrador pup hebben ???? Misschien is het de pup van Michael !!!

P.S. Heb je familie/kennissen in de omgeving van Vleuten / Tiel, stuur dan deze mail door !!

Michael (8) beroofd van zijn puppy

VLEUTEN - Michael Lagerweij (8) uit Vleuten is de wanhoop nabij. Zijn amper drie maanden oude hondje Snuf, dat hij voor zijn verjaardag had gekregen, is op een parkeerplaats gestolen.

Vader en zoon zijn ontroostbaar.

Terwijl Michael op school zat, nam pa de kleine labrador mee in zijn auto. “Dat deed ik elke dag. Mijn vrouw is pas gestorven en ik wilde hem niet alleen thuislaten”, zegt Kees. Op een parkeerplaats van een wegrestaurant bij Tiel sloeg het noodlot toe. “Terwijl ik met een kennis een praatje maakte, glipte Snuf naar buiten. Voordat ik er erg in had, grepen twee vrouwen hem beet en reden hard weg in een auto.”

Het beestje betekende alles voor de intens verdrietige Michael. “Snuf en ik waren de beste kameraadjes. Ik mis hem heel erg”, zegt hij.

Let op:

Link naar artikel en foto Michaels pup hieronder (deze link kun je kopiëren met je rechter muisknop en dan “plakken” of “paste” in je adresbalk doen, ook weer met rechts. Scheelt weer.

http://krant.telegraaf.nl/krant/archief/20010622/teksten/bin.michael.snuf.parkeerplaats.html

• anja

Dag Marieke.

wat netjes van je om ons ok op de hoogte te houden.

ik hoop dat michael zijn maatje terug vindt.

schandaalig gewoon dat ze dat doen.

ze weten begont niet wat ze andere mensen aan doen.

ze moeten zich dood schamen.

ik hoop dat hun gauw hun matje terug vindt.

hou ons in iedere geval even op de hoogte hoe alles veroopt

ik zal heel en dan ook heel hard duimen voor hun.

groetjes anja en de beestenboel

• hilde

jeetje man, marieke, van dit verhaal wordt ik echt niet goed! Zelden krijg ik zo'n raar gevoel in mn maag van een ‘prikbordbericht’, want ontzettend voor dat jongetje en zn vader en ook voor de pup… Hopelijk wordt hij toch nog gevonden. Ik bedoel, ze zitten, begrijp ik uit het stukje, toch al in een rotsituatie qua gezin…..en dan juist bij hun… Zo'n lieve lab pup en een toegewijde jongen, dat is ‘meant to be’ voor een heeeeeeeeeeele lange vriendschap!

heel erg bedankt dat je het neergezet hebt, misschien helpt het…

• anja

Hoi marieke.

heb je al wat nieuws hoe het gaat met de zoekaktie

Groetjes anja en de beestenboel

• Marieke (vd Labrador)

Nee geen nieuws maar ik ben ook geen familie ofzo hoor,

ik trok me alleen het lot van dit knulletje erg aan.

Wel zijn mensen bezig het artikel naar diverse pagina's te kopiëren, wat uitstekend is natuurlijk, en hierbij roep ik ook iedereen op dat ook te doen.

Iedereen bedankt voor de moeite.

Groeten Marieke