foto van stokstaartje/ meerkat

• leonie

Heeft iemand een foto voor mij van een stokstaartje van dichtbij? Ik wil een aantal echte foto's dus geen van het internet. Ook heb ik een vraag of iemand misschien weet of het mogelijk is een stokstaartje te ‘adopteren’, ik bedoel dat je een donatie geeft en vervolgens op de hoogte blijft van de voortgang van het beestje. Het is namelijk het geval dat mijn vriend sinds hij een stokstaartje heeft gezien er niet meer over ophoudt en nu wil ik voor zijn verjaardag hem een speciaal cadeau geven, wanneer ik een aantal foto's voor hem heb houdt hij misschien op met zeuren dat hij zo graag zo'n beestje wil hebben.

Alvast bedankt

• gaby

je kan op internet kijken bij stichting aap.

die vangen allerlij dieren op en hebben volgens mij ook stokstaartjes.

bij hun kan je dieren dus “adopteren” je betaald een bepaald bedrag per maand/jaar.

en krijgt dan ook foto`s van hem thuis.

www.stichtingaap.nl (ik geloof dat dit het adres was)

• Marjorie

……..http://www.aap.nl

De site is nog niet helemaal af, maar de info is wel “aanklikbaar”

Leuk idee trouwens!!

Groetjes, Marjorie

• margali

Ik heb al geruime tijd bij Stichting Aap een Berber-aap geadopteerd. Hij heet Jeep. Is een prima systeem om te helpen met opvang etc.

groet

margali

• anja

Hoi.

ii moet ergens een foto hebben liggen.

als je ze wilt moet je het me maar laten weten.

ik ga er dan even naar opzoek.

groetjes anja en de beestenboel

• gaby

die bedoelde ik.

bedankt vor het opzoeken majorie

• Jocelin

Ik heb twee mooie opnamen van een stokstaartje, ik heb ze (verkleind) in mijn computer staan, ik mail je ze vanavond wel toe. Als ze voor jou doel geschikt zijn kan ik ze nabestellen en opsturen als je dat wilt.

Jocelin