gaby 26-06-2001 00:42 helaas weer niet gelukt.ga anders maar even kijken bijhttp://communities.msn.nl/grazy81de foto was van mijn konijn IT. Rapporteren
anja 26-06-2001 01:15 Je weet mijn antwoord al.maar even tussen door.ben jij dat op die witte paard.hoe heet die witte paard…ze is erg mooi.groetjes anja. Rapporteren
Jennefer) 26-06-2001 09:20 Hoi Gaby..Je hebt best kans dat foto's van msm het niet doen, net zoals van geocities/Yahoo. Ben jij dat op dat paard? Leuke foto!Ik ben benieuwd of de foto hieronder het doet en zo ja…hoe heet dit schatje?Staat er niet bij…Groetjes! Rapporteren
claudia 26-06-2001 11:04 witte paard, volgens mij is ie cremig,,het is overigens een fjord…als het tenminste is die ik ook heb gezien op de voorkant van haar site…groetjes van claudia Rapporteren
gaby 26-06-2001 13:12 HOI ANJAhet is geen wit paard (lijkt wel zo)het is een fjord en ze heet Phillineze is best wel lief maar afentoe…dit was in loon bij de hunnebedden ons favoriete plekje. Rapporteren
gaby 26-06-2001 13:13 he hoe heb je dat gedaan.dat is mijn schatje Henk.hij is een kleurdwerg.mijn kleien pibull, jaagt alle katten weg. inclusief de onze.echt een heeel lief ding. en heel stoer Rapporteren
anja 26-06-2001 18:50 Hoi.Ik heb je berichtje ontvangen.Ik heb het heelaas heel druk.is het goed als ik je morgen terug mail.ik heb even snel gelezen.nee..ik ben niet geschrokken en ja dat lijkt mee doodeng.Bedankt van je berichtje en ik mail je zo snel mogelijk terug.groetjes anja en de beestenboel Rapporteren
gaby 26-06-2001 19:05 he is goed hoorheeft geen haast.ik ga ook zo aan het werk.hoop dat ik om elf uur weer thuis ben, zal wel niet. Rapporteren