bijdeze :-) (anja)

• marjolein

hoi hoi anja

bijdeze ff een berichtje op het prikbord (was er al hoor maar reageer meestal alleen waarneer er iets intressands gebeurt)

gister middag ben ik de hele dag in de tuin geweest foto's wezen maken van de fretjes spelend met het water in de vijver

ik heb nog nooit zo gelachen

jaymz is gek op water….het allereerste wat hij deed was naar de vijver hobbelen en daar lekker rollebollen in het moeras.

hij werd nat door de fontijn die daar vlak naast staat en kon het niet weerstaan om daar ook even in te bijten (resultaat….een hoop gehoest, geproest en LOL)

dit ging zo nog even door tot hij het ondiepe gedeelte naast het moeras ontdekte

als eerste gingen zijn twee overdreven grote voorpoten het water in (je zag hem lachen hihi) er werd wat met het water gespeelt en plots dook hij kopje onder en viste een giga groot stuk turf van de bodem en legte het op het droge (zijn prooi)

zoooo trots was jaymz op zijn buit uit het water en dook nog eens in de vijver (niet dat daar nog iets intressants lag want dat had hij er net uitgevist) maar toch….

met zijn kleddernatte lijf klom hij weer uit de vijver (er blijft niet veel van zo'n fret over als hij eenmaal nat is) en rolde lekker door de modder om het resultaat nog wat erger te maken.

wat was hij vies! haha ik heb een fret nog nooit zo zien genieten

jammergenoeg had ik op dat moment mijn camera nog niet klaar liggen wat zouden dat een stel prachtige foto's geworden zijn

jaymz is echt mijn eerste fret die zo geniet van plonsen spetteren en zwemmen giz houd welliswaar wel van water maar kopje onder zal hij nooit gaan.

jayms deed niks anders (en bleef nog lang onderwater ook)

ik ben acheraf wel erg blij dat hij mijn koi karpers en goudwinde's niet tegen is gekomen want volgens mij had hij ze er net zo leuk uitgevist als dat stukje turf van hem

nu nog afwachten hoe de foto's geworden zijn maar die houd iedereen nog tegoed

groetjes marjolein (die erg trots is op haar 15 weken oude pup van 1200gram) en de monsters

• anja

Hoi marjolein.

ik hoop dat je foto's gelukt zijn en ik zie ze heel graag.

ik zal je binnen kort wel een paar foto's maile van mijn dieren(als je het leuk vindt)

hoe is het gegaan is duistland.

ik ben blij voor hunk en dat je hem ook nog eens kan opzoeken.

ze treffen het wel goed bij jou.

bij mij is er veel gebeurd.

Vrijdag mijn goergie girll overleden( op een vreselijke manier)…zaterdag mijn Boris ziek……zondag mijn rambo ziek en dan ook nog een Ratzina inlaten slapen en vandaag weer naar de DA met mijn mazzel(konijn).

Ik heb het echt een rot week.

het gaat niet al te lekker.

Ik ben ook erg moei en doodop…ik heb het zwaar.

o,ja een vraagje.

Ik heb kennisen die freeten heeft gehad.

ze hebben ze weg gedaan omdat ze zo stonken.

hoe kan dat en is dat zo.

enne op je site had een een hele gaafe kooie staan.

zijn die zo te koop of heb je het zelf gedaan.

Groetjes anja en de beestenboel

PS wat voor pup heb je???

• marjolein

ik breng de foto's vanmiddag weg als alles goed gaat (spannend)

zitten ook 2 rolletjes vol foto's van de farm en country fair bij

in aalten (vlakbij duitsland) was het echt geweldig ben eigendelijk eens een beetje bruiner geworden zit onder de schrammen van het in en uit klimmen van de speeltuin en de saroetjes (zusjes van jaymz)

er was zooooo veel te zien husky's ierse wolfshonden valkeniers die demonstratie's gaven en een erg leuke schotse band baggers row (die cd wil ik nog hebben hihihi) echt een aanrader om daar heen te gaan!

af en toe had ik wel eens de neiging om mensen een fret in hun neus te stoppen hoor wat mensen soms al niet uitkramen voor ze de speeltuin nog hebben bereikt af en toe word je er strontmisselijk van affijn

ik doe met fretjes altijd mijn best hunkie is ook erg opgeknapt en als er iemand geweldig voor zorgt dan is het zijn huidige baasje wel marianne is echt geweldig voor haar frettenkinderen en ik ben blij dat hij nu daar is

jakkes zeg een hoop elende daar bij jou heel veel sterkte toegewenst

ze zeggen wel eens pech komt nooit alleen…..dat blijkt bij de meeste dierenliefhebbers wel aardig van toepassing jammergenoeg

ik kan je erg makkelijk andwoord geven op je vraag hoor

of…..ze hebben de fretjes niet gecastreerd of ze verschoonde de kattenbak en de slaaplappen niet vaak genoeg

als je de bak dagelijks leeg gooit en de lappen om de 3 dagen verschoont dan ruik je bijna niks (serieus)

zeker bij gecastreerde fretten

stinken vind ik wel zo'n waardeloze reden om een dier weg te doen als ze zelf wat moeite hadden gedaan om de goede info te verzamelen voor ze er aan begonnen dan was dat alles niet nodig geweest

groetjes marjolein

ps jaymz is een frunzing pup (kruizing fret bunzing)

• anja

Hoi .

ja. ik vondt het ook een rare reden maar dit is wel jaren geleden gebeurd hoor.

gelukkig kom ik niet meer bij hun.

Ik had er een discussie over gehad en was gelijk de ………..

(mag je zelf in vullen)

aangezien dat ze een hond namen uit het asiel en vervolgs weer weg deden en een poos later weer en weer weg en ga zo maar door.

heb ik even uitgelegt wat ik er van dacht….en dat was dus verkeerd want ik had er geen verstand van omdat ik nog zo jong was.(???!!!???)

Ik wilde de Fretten wel nemen maar mijn moeder hou dus niet van dieren dus had ik er geen kans voor om ze te nemen….baal

Ik heb me nooit in verdiep maar aangezien dat ik jou hebt leren kennen , wel

Ik denk niet dat ze gecastreerd waren aangezien hoe hun met dieren omgaat.

gelukkig zie ik ze niet meer.

ja, het zit me njet mee de laaste aantal dagen.

ik vraag me af of dat bij andere ook zo gaat.

ik bedoel als er dier ziek wordt dat daarna weer een ziek wordt.

Ik heb het meestal met alles.

als ik staat te afwassen en laat wat vallen en als ik daarna weer wat doet dan valt er weer wat kapot.

de da zal wel blij zijn als ik weer komt.

aangezien dat ik een discussie hebt gehad met hem over mijn Goergie Girll.

groetjes anja en de beestenboel

• ANITA

ANJA VEEEL STERKTE MEIS EN ALS JE WIL PRATEN MAIL ME GERUST HOOR SCHAAM JE ER NIET VOOR IK WET HOE JE JE VOELT

KOP OP

EN LAAT DIE DIERENARTS LEKKER FF GAAR WORDEN JIJ WEET WAT ER IS MET JE DIEREN TOCH???

LIEFS GROETEN VAN ANITA

• anja

Hoi anita.

ja, ik heb het er moeilijk mee gehad en maak me zorgen voor vanavond.

dan heb ik een afspraak bij de da voor mijn konijn mazzel.

ik ben bang dat het slecht nieuws is maar ik verwacht wel dat hij te behandelen is.

groetjes anja.