hoi hoi anja
bijdeze ff een berichtje op het prikbord (was er al hoor maar reageer meestal alleen waarneer er iets intressands gebeurt)
gister middag ben ik de hele dag in de tuin geweest foto's wezen maken van de fretjes spelend met het water in de vijver
ik heb nog nooit zo gelachen
jaymz is gek op water….het allereerste wat hij deed was naar de vijver hobbelen en daar lekker rollebollen in het moeras.
hij werd nat door de fontijn die daar vlak naast staat en kon het niet weerstaan om daar ook even in te bijten (resultaat….een hoop gehoest, geproest en LOL)
dit ging zo nog even door tot hij het ondiepe gedeelte naast het moeras ontdekte
als eerste gingen zijn twee overdreven grote voorpoten het water in (je zag hem lachen hihi) er werd wat met het water gespeelt en plots dook hij kopje onder en viste een giga groot stuk turf van de bodem en legte het op het droge (zijn prooi)
zoooo trots was jaymz op zijn buit uit het water en dook nog eens in de vijver (niet dat daar nog iets intressants lag want dat had hij er net uitgevist) maar toch….
met zijn kleddernatte lijf klom hij weer uit de vijver (er blijft niet veel van zo'n fret over als hij eenmaal nat is) en rolde lekker door de modder om het resultaat nog wat erger te maken.
wat was hij vies! haha ik heb een fret nog nooit zo zien genieten
jammergenoeg had ik op dat moment mijn camera nog niet klaar liggen wat zouden dat een stel prachtige foto's geworden zijn
jaymz is echt mijn eerste fret die zo geniet van plonsen spetteren en zwemmen giz houd welliswaar wel van water maar kopje onder zal hij nooit gaan.
jayms deed niks anders (en bleef nog lang onderwater ook)
ik ben acheraf wel erg blij dat hij mijn koi karpers en goudwinde's niet tegen is gekomen want volgens mij had hij ze er net zo leuk uitgevist als dat stukje turf van hem
nu nog afwachten hoe de foto's geworden zijn maar die houd iedereen nog tegoed
groetjes marjolein (die erg trots is op haar 15 weken oude pup van 1200gram) en de monsters