Yorkshire terrier

• Christina

Hallo allemaal,

Wij hebben al een york van 3 jaar nu leek het ons wel leuk om nog een york erbij te kopen, zo gezegd zo gedaan.Uiteindelijk zijn we in Den bosch terecht gekomen bij een rijksgediplomeerde kennel, wij hebben er een pup gekocht en er uitdrukkelijk bij gezegd dat we een mini zochten, ja het was een mini zie die man nu inmiddels 5 maanden later is onze ‘mini’ al 4 kilo en hij blijkt ook niet ras zuiver te zijn want hij lijkt meer op een ruwharige tekkel dan op een York.Weet iemand van jullie of wij hier wat mee kunnen doen of niet??Ik wacht gespannen op jullie reacties

Liefs van Christina.

• angela

hai

ik hoop dat je een koop overeen komst hebt

dan zou je er op terug kunnen vallen ,maar dat houd vaak in dat je je geld terug krijgt en dat je je hondje terug brengt naar de fokker

dus………………..dat doet bijna niemand

en dat is ook vaak wat zo'n fokker op hoopt

en zou er een stamboom bij zitten???

als dat zo is zou je de raad van beheer eens kunnen bellen hoe het zit

want als het goed is zou er dan een dek en geboorte kaart zijn afgegeven en daar zou de vader ook op moeten staan

nou ik wens je succes met je “mini”

groetjes angela churchill en jazzlyn

• gaby

dat had ik dus met mijn konijn.

het zou een vrouwtje zijn en een dwerg,

niet dus een mannetje en een alaska (groot konijn).

ik zou het advies van Angela maar opvolgen, ik weet het anders ook niet

maar terug brengen, nee nooit, maar wel geld terug.

• Femke c.

Hoi Christina,

Wat wil je zelf dat er gebeurt? Want dat moet je eigenlijk eerst bepalen voordat je aktie kunt ondernemen. Ik denk dat je hem graag wil houden, want je hecht je toch aan zo'n beestje. Maar je bent wel duidelijk besodemietert!

Heb trouwens nog zo'n mooi verhaal….

Op de hondenuitlaatplaats kom ik een man tegen die nooit eerder had gezien, had een leuk hondje bij, dus ik vroeg wat voor ras het was. “Dit is een golden retriever van 8 weken oud!” Goh, zeg ik da's een flinke! Jaaah, zegt de man trots! Ik vond het vreemd, heb zelf een golden en die heeft GEEN krulstaart en opstaande oren! Dus ik loop naar het beestje toe en til voorzichtig de lip op… En wat zag ik? Een volledig volwassen gebit! Hoe leg je zoiets uit? Dus ik zeg voorzichtig: “Ze heeft al volledig gewisselt, ze is minimaal 5 maanden oud” De man bekijkt zijn hond en daarna die van mij “Da's een Golden retriever he?” vraagt hij en ik knik. “Dat lijkt niet op elkaar he?” nee, ze leken echt niet op elkaar, ze had wel een echte Golden retriever vacht maar daar had je ook alles mee gezegd. Gelukkig hebben ze het hondje, wat volgens de DA 6 maanden oud was, toch gehouden. Ze hebben wel kontakt gehad met de fokker, maar deze beweert dat hij gezegd had dat het geen Golden was en ook dat hij gezegd had dat het beestje al wat ouder was. Ach je doet er niets aan, was overigens GEEN erkende fokker hoor.

Succes en geniet toch maar van je pup!

Femke