voor gandr

• bella

hallo Gandr

Hoe gaat het met de plurkies, ik zie en hoor er niets meer over. Je hebt ze toch nog wel. Ben benieuwd hoe het met ze gaat,

groetjs Bella

• Gandr

Hai bella,

Natuuuuurlijk heb ik die drie kleine hummels nog. Tja en die groeien zo goed dat er eigenlijk niet veel te melden valt he. Shogun zijn steertje zit er nog steeds aan, groeit ook heeeeeeeeeeeel langzaam iets mee. Is nu ongeveer een cm of drie lang.

Ehm en het zijn dus GEEN Devonnetjes zoals ik eerst dacht. Het zijn gewoon katjes met kittenkrulletjes. Die zijn nu allemaal weg Wheeee (LOL)

De pleeg broertjes en zusjes zijn afgelopen weekeinde naar Den Helder verhuisd. Dus de pleegmoeder heeft het een stuk rustiger gekregen.

Maar ze worden groot. En dat gaat best snel. De laatste foto's die ik gemaakt heb zijn allemaal wederom niet gelukt… (Ben ook echt een dumbo met een fototoestel hoor…)

Maar al met al… Ze zijn gisteren net 6 weken oud geworden over twee of drie weken mogen ze voor hun enting naar de dierenarts LOL Wat zullen ze me erom haten! ;-)

De Buurvrouw en ik hebben besloten dat zolang moeders ze netjes nog melk geeft en ze verzorgd laten we ze erbij…

Dussss…. Als er echt nieuws is of als ze hierheen komen laat ik het weten.

Groetjes,

Gandr & beestjes