laatste keer lol

• konni

hoi

Nu is het gelukt.Als je de foto´s wil zien ga je naar http://ladypython.freeservers.com

laat je me weten wat je ervan vind?

Het is maar tijdelijk totdat ik een nieuwe plek heb gevonden voor mijn hele homepage.

groetjes konni

• ANITA

WAT EEN GROTE EIEREN ZEG JEETJE MINA

DAT HAD IK NOOIT VERWACHT

WAT LEWUK OM ZE TE ZIEN MEIS TOPPIE HOOR GENIT ERE NOG STEEDS MAAR VAN WANT VOOR JE HET WEET ZIJN ZE 1 METER NOG WAT DENK IK HAHAHAHA

LIEFS ANITA

• Marielle

Hoi Konni,

Ik heb het niet zo op slangen, moet ik eerlijk bekennen, maar ik vond je foto's heel mooi en als ze zo klein zijn…leuk hoor! De eieren zijn inderdaad vrij groot in vergelijking met wat er uit komt, vind ik.

Goh, dus nu ben je oma, hoe voelt dat? :D:D

groetjes,

Marielle

• angela

gefeliciteerd

ik moet nog ff geduld hebben

het eerste legsel zal binnen een paar dagen wel uitkomen

groetjes angela

• Jennefer)

Hoi Konni,

Hartstikke leuk om te zien! Ik vind babyslangen erg “cute” net zoals ik babykrokodilletjes super“cute” vind…Kan ff het nederlandse woord niet vinden..

Schattig dan maar…?? Hebben je slangen eigenlijk ook namen? Stomme vraag misschien, maar ik hoor je nooit over hun namen..Groetjes Jennefer

• Irma G

Wat een leuke foto's Konni .

En wat zijn ze klein leuk die foto's dat ze uit het ei komen .

Maar ik heb ook kort gelden van server moeten veranderen en ik heb een hele goeie terug gevonden .

Mail me maar als je intresse hebt

Bij komend voordeel je hebt een mailadres erbij met heel veel mogelijkheden en ruimte .

Groetjes Irma

• konni

Hoi Jennefer

Nee mijn slangen hebben geen namen.

Behalve de python.Hij was mijn eerste slang,en is in vergelijkuing met de rest behoorlijk groot en aan wezig,dus in een melige bui heb ik hem Pete the python genoemd.

groetjes konni

• konni

Hoi Angela

Ik duim voor je.veel plezier

konni

• konni

He Marielle

Ik vind de eieren erg klein voor de lengte die er in moet.

Voor de soort slang leggen ze wel weer grote eieren.De eieren van een vriendin die er naast liggen zijn nog weer kleiner,maar wel een groter aantal.

groetjes konni