Zo kan het wel weer!!!!

• anja

Hoi mensen.

Zo kan het wel weer.

iedereen heeft zijn zegje gedaan en nu op houden aub.:D

Laten we het gezellig houden er is al ellende genoeg op de wereld.

Niet iedereen zijn het zelfde….(gelukkig maar) en

niet iedereen denk het zelfde,,,,,doen het zelfde,,,,,enz,,,,,,,enz:D.

Ik denk dat iedereen om zijn dieren geeft anders komen ze niet op deze soort pagina's.

iedereen heeft zijn eigen mening en je kan er niet mee eens zijn en dat mag je ook zeggen maar hou het wel netjes.

Ik zie dat er nu mensen behoorlijk vuil worden gemaakt.

Doe dat nou niet.

Je mag je eigen mening geven maar je kan het atijd op een nette manier doen.

Ik weet zeker dat jullie ook op een nette manier uit kunnen komen.

ik heb ook een felle discussie gehad en daar zijn we gewoon op een normaal manier uit gekomen.

ik val niemand aan en ik hoop ook dat ik niet op iemand zere teen ben gaan staan………is het wel geval…sorry.

Groetjes anja en de beestenboel.

ik denk ook dat de webmaster onderhand grijze haren krijgt.:D:D

• manon

Hoi Anja,

Helemaal met je eens!!!!

gr. Manon

• Marjorie

Zwaar beroep, webmaster…..ik “ ken ” er nog een die in 24 uur beweert grijs te zijn geworden.

Maar je hebt helemaal gelijk hoor, Anja! Het is welletjes geweest.

En het is ook veel te warm voor toestanden als deze ;)

Groetjes, Marjorie

• Marc

En grijs ben ik bijna:-)

• martine

Ik vind het prima dat er hier allemaal dierenliefhebbers komen. Het vervelende vind ik soms dat de contactuele eigenschappen ten opzichte van andere mensen nogal eens te wensen overlaten. Aan gezien ik zeker niet van plan ben over mij heen te laten lopen en ik mij zeer persoonlijk aangevallen voelde in de verwijderde discussie vind ik het niet meer dan normaal dat ik mij ook mag verdedigen. Als er beschuldigingen gaan vallen die volkomen uit de lucht zijn gegrepen als:“Anita is Martine” en opmerkingen als:“Dat zal bij jou thuis wel normaal zijn, want de hond heeft het ook aan zichzelf te danken” en:“Muts zet je vrolijke muts eens op”, dan heeft dit werkelijk niets meer met dieren te maken, laat staan met het geven van goede adviezen of enige andere vorm van hulp. Als er dan ook nog iemand begint te zeuren dat ik samen zou spannen met anderen terwijl deze persoon zelf als een puber een cyberrelatie met een ander loopt te verkondigen, dan is het niveau inderdaad beland op het nulpunt. Om iemand persoonlijk aan te vallen op zijn manier van leven moet je iemand wel kennen en dat lukt je hier op het prikbord niet. Ik ben alleszins van plan mij netjes te gedragen hier en op alle andere borden waar ik kom, daarom had ik de discussie allang gestaakt. Jammer dat er dan doorgegaan wordt met onnodige kinderachtigheden die de zaak er zeker niet op verbeteren. Met de term :“Laten wij elkaar in de waarde laten” wordt alleen gegooid als het mensen uitkomt, maar als diezelfde mensen zin hebben om zich daar niet aan te houden gooien ze diezelfde principes net zo hard weer overboord. Zo je doet word je ontmoet en behandel een ander niet zoals je zelf niet behandeld zou willen worden. Jammer dat dat niet altijd opgaat.

martine

• anja

Hoi martine.

dat bedoelde ik ook.

er wordt te veel gezegd over nare dingen.wat niet van opas is.

Ik viel jou ook niet aan of zo.

ik heb met…..ook een discussie gehad en we hebben het op een nette manier uit gepraat.

(via telefoon) alles is weer goed en ik weet dat ze een hele goed vrouw is met een hele goede hart.

ik vindt het altijd jammer dat mensen een snelle oordfeel over een persoon hebben.

Groetjes anja.

• anja

Hoi marc.

dat heb je he!!! met zo baan.

maar je hebt het wel een leyuke baan.

heb je geen baantje voor me!!!!!!!!…..nou laat maar zitten.

Ik wl nog even gebnieten van me eigen haren:D:D:D

groetjes anja en de beestenboel

• ANITA

SORRY VOOR IEDEREEN DIE DIT LEEST

IK HEB AL EEN AANTAL BERICHTEN LATEN VERWIJDEREN

ZOWEL HIER ALS OP DE HONDEN PRIKBORD

SORRY SORRY SORRY

ANITA DIE ZICH TOCH WEL ERG DIEP SCHAAMT

• ANITA

SORRY MAAR IK MOEST WEL FF HUILEN OM ZO,N STOMME DISCUSSIE KAN ER NIKS AAN DOEN ANITA