SORRY ANITA

• Bonnie

DACHT IK OOK MAAR BLIJKBAAR HEBBEN WE HET MIS!!!

• Gandr

Kan het niet gewoon zijn dat Rob nooit ter ore is gekomen dat je fretten in meervoud houden moet? Kan het niet zijn dat er misschien pas geleden een fretje van Rob is overleden misschien, en hij nog geen kans gezien heeft om een ander frettenvriendje voor de overgebleven fret in huis te nemen? Ik bedoel er kunnen meerdere redenen zijn waarom er nu 1 fret bij Rob woont…

Hoeven we toch niet meteen maar aan te nemen dat Rob een persoon is die zich voordoet als een dierenvriend en het eigenlijk niet is?

Is het niet mogelijk dat we allemaal wel eens een cruciaal onderdeel in de verzorging of leefomgeving van een van onze dieren hebben dat ontbreekt? Is dat niet menselijk om soms wel eens iets over het hoofd te zien? Misschien is het Rob zijn eerste fret en moet hij nog van alles leren.

Is het dan niet veel vriendelijker en dierenprikbord achtiger om hem er op een normale manier van op de hoogte te brengen dat hij eigenlijk beter nog een ander fretje erbij kan halen in plaats van één fret alleen te houden? Zouden jullie niet denken dat dát veel beter overkomt en dus ook beter blijft hangen?

De vorige berichten neigen namelijk toch wat naar het agressieve, en dat maakt dat we dan straks daar weer een ellelange discussie over hebben en iedereen iedereen op een gegeven moment weer dwars zit en verkeerd begrijp…

Is maar een idee hoor… ;-)

Groetjes,

Gandr & beestjes

P.S. Verder vind ik het al een bevoordelijk iets dat Anita en Bonnie het nu wel eens zijn over een item… LOL

• Bonnie

Dus hij zal ongetwijfeld een hele goeie reden hebben om maar 1 fret te hebben!

• lianne

Hoi

Volgens mij had Rob er meer hoor! En is er pas een overleden. Eigenlijk weet ik dat zeker.

Groetjes Lianne

• Rob

Hoi,

Sorry voor mijn late reactie, maar dit bericht staat niet bij mij op het prikbord, heel raar, het is gewoon verdwenen.

Ik ben wel een dierenvriend hoor ;-).

En ik weet ook dat een fret met meerdere gehouden moet worden.

Toen mijn fret een jaar of 2 was heb ik er een fret van 8 jaar (uit het asiel) bij gedaan, omdat mijn eigen fret (Bino) erg eenzaam was en omdat ik graag een fret wilde redden.

De fret uit het asiel was erg oud en best wel zwak en na een tijdje stierf ze.

Ik vond dat zo zielig voor mijn andere fret dat ik weer een fretje uit het asiel erbij had genomen.

Snoopy heette ze.

Die is ruim 2 maanden terug overleden, veel te vroeg.

Ik wil er niet nog een fret bij want dan blijf ik aan de gang.

Fret dood, weer een nieuwe..enz enz…

Zo blijft voor eeuwig doorgaan.

Dus nu heb ik een heel mooi duur hok voor mijn fret gekocht en ik ga iedere week met hem naar het meer en probeer hem het verder een beetje naar zijn zin te maken.

Groetjes Rob

• Rob

Bedankt hoor *D.

• Rob

Misschien dat ik wel nog een fretje uit het asiel wil, maar dan moet het thuis wel goed gevonden worden.

Ik denk er over na, maar ik denk dat ik het antwoord al weet.

Het is zo moeilijk om zo'n diertje te moeten verliezen en ook weer Bino zo'n pijn te moeten doen.

Groetjes Rob