GEINIG WOON JE IN DE BEVERWAARD???
DAN BEN IK EEN SOORT BUUV….
WOON IN IJSSELMONDE ;-)
tja, flink onverwacht ook dat onweer hier in Rotterdam (wordt beetje rotterdams onderonsje geloof ik, hoewel, ik woon aan de andere kant van de rivier)
Maar ik ben er ook kwaad door geworden. Ik moest 's avonds trainen en mn vriend moest even een verplichte verjaardagsvisite afleggen waar de honden niet meemogen… Heel de avond denk ik: hij zal toch wel naar huis gegaan zijn ,het spookte enorm buiten en die honden zaten maar alleen! Blijkt als ik thuiskom: NEE dus! Had ik dus even een meningsverschil over: ik vind dat je dan maar wat eerder naar huis moet gaan als het zo onweert. De honden zijn er niet echt bang van, maar toch…ze zitten wel alleen!
Wat doen jullie? Zijn jullie daar ook zo erg in dat je direct naar huis moet als er zoiets is en je hond is alleen? tis misschien een beetje overdreven van me, maar ja, zo denk ik dus…
uhm ja zo zijn wij dus ook, vooral omdat killa zo onwijs bang is!
Als het dan zulk weer is zitten wij alletwee niet op ons gemak als we ergens anders zijn, we weten hoe erg killa en de stress is dan en hebben het idee dat het voor hem geruststellender is als wij thuis zijn…
Dus vliegen we meestal meteen weer richting huis als het zulk weer is
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?