HALLO, WAAR ZIN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG????????

• gaby

oke, ik kom net op het prikbord (12 uur) en wat zei ik een stelletje akelende kippen.

wie is hier nou volwassen????????????????///

j…s kan het hier ook wat minder.

oke er zijn mensen die anderen heel snel aanvallen en daar mee mensen kwetsen, en er zijn mensen die heel snel op de kast zitten.

maar zoals het hier nu gaat gaat het niet meer normaal, ik ga liever weer in mijn stage groep groep 3zitten daar gaan de kinderen nog beter met elkaar om.

mijn internet deed het vanaf 14:00 niet meer in heel assen lag hij er zowiezo uit.

en dan doet hij het eindelijk weer en wat lees je.

sorry ik ga me verder er ook niet mee bemoeien, heb ook niet alles gelezen, aleen de laatste twee berichten.

en hoe het daar te keer ging.

grow up

wordt aljeblieft volwassen, dit gedrag is echt onacceptabel.

respecteer elkaars mening toch alsjeblieft.

en kan je niet iets aaardigs zeggen of op een juiset manier, laat het dan.

maar denk na voordat je het intypt of je geen mensen er mee kan kwetsen

krijg je toch van dat berichtjes, reageer er dan of niet op, of op een kalme manier.

nu snap ik waarom er minder mensen komen ik zou hier oook niet langer blijven als ik dit elke keer zou moete lezen.

nou Anja ik ga morgen ochtend een mailtje naar jou sturen, nu te laat wil slapen.

en voor de rest het is al zo warm, neem een duik of een douch en koel alsjeblieft af.

we komen hier voor onze dieren en niet voor elkaar

hele vriendelijke groeten van Gaby

• anja

jammer zeg dat je al naar bed gaat.

ik ben helaas klaar wakker……….mijn hooft tolt een beetje.

ik hoor van je…wel doen hoor.

groetjes anja en de beestenboel

• ANITA

GABY SORRY VOOR MIJN MISDRAGING HIER

WERD ME GISTEREN ZOALS JE KON LEZEN EEN BEETJE TE VEEL VAN HET GOEDE

IK WAS MOE EN VATBAAR MAAR GOED

IK KAP ER MEE DOEI

ANITA

• Rob

HOI ANITA,

GAAT DIT NOG STEEDS OVER ONS RUZIETJE?

JE HOEFT GEEN SORRY TE BLIJVEN ZEGGEN HOOR, DAT DOE IK NIET MEER.

IK DACHT DAT ER NU ALLEMAAL ZAND OVERHEEN ZAT ;-).

HOE OUD IS JE HAMSTER TROUWENS? DE OUDSTE VAN MIJ WAS 3 GEWORDEN, AMY HEETTE ZE.

GROETJES ROB

• ANITA

GEEN IDEE IK SCHAT HEM OP EEN JAAR MAAR ZEKR WETEN DOE IK NITE

GROETEN VAN ANITA

ENNE JA OVER DE RUZIE VAN BONNIE EN MIJ NIET OVER JOU EN MIJ

• Rob

HOI ANITA,

NOG VEEL DIERENPLEZIER!

IK GA TERUG NAAR HET HONDENPRIKBORD, WANT IK KAN NIET TEGEN SOMMIGE MENSEN HIER.

IK HEB HET NIET OVER JOU, NU IK WAT VAN JE BERICHTJES HEB GELEZEN ZIE IK DAT JE HEEL AARDIG BEN EN OOK EEN ECHTE DIERENVRIEND BENT EN DAT ZIJN DE AARDIGSTE MENSEN, VIND IK ;-).

IK DENK DAT IK HIER NIET MEER KOM, WANT ZOALS ER NU WEER GEREAGEERD WORD OP BONNIE KAN IK NIET UITSTAAN.

ZE IS ECHT NIET ZO ERG ALS JULLIE ALLEMAAL DENKEN, LEES MAAR EENS WAT BERICHTJES VAN HAAR OP HET HONDENPRIKBORD EN DAN ZIE JE HET ZELF.

DOE DE GROETJES AAN SLASH EN JE TOEKOMSTIGE DIERTJES (KONIJNEN WAREN HET TOCH?).

GROETJES ROB

• martine

Als Bonnie dat dan ook eens uit haar berichtjes liet blijken dat ze aardiger was dan ze zich voordoet zouden misschien minder mensen moeite met haar hebben Rob.

Om nog even voor mezelf te spreken, ik krijg van haar op mijn donder dat ik mijn tekst zo krom neerzet dat ik kan verwachten dat de reacties pittig zullen zijn. Ik denk dat Bonnie kan verwachten dat er met haar hetzelfde gebeurt.

Bovendien werd er links en rechts door allerlei mensen excuses gemaakt, terwijl de helft van de dingen die die mensen hadden gezegd nog niet half zo kwetsend waren als de dingen die Bonnie zegt. In plaats dat ze dan gewoon niet meer reageert of haar berichten iets minder onvriendelijk opschrijft, blijft ze maar doorgaan en doorgaan en doorgaan………Dat gooit ze dan onder de noemer “wakker schudden” van het prikbord.

Jammer dat jij niet inziet dat zij zich best iets minder grof kan uitdrukken. Ook jammer dat jij je daardoor laat “wegjagen” hier op het bord, want als ik je berichtjes de laatste twee dagen zo lees, kan je best aardig zijn. Maar je moet het zelf weten, als je denkt dat je je beter voelt bij wegblijven hou ik je niet tegen. Wat ik eerlijkheidshalve nog wel even toe wil voegen is dat ik vind dat die stap beter door Bonnie genomen kan worden. Ik denk dat als Bonnie er straks een zelfde soort puinhoop van maakt op het hondenprikbord jij je misschien genoodzaakt ziet daar ook weg te blijven. Dat zou ik niet voor mijn “cyberrelatie” overhebben. Ik blijf voor Bonnie in ieder geval nergens weg en ik denk dat jij dat ook niet moet doen.

martine

• Rob

Hoi Martine,

Ik heb het gevoel dat ik buitengesloten word door de webmaster ofzo.

Deze onderwerpen staan opeens niet meer op het prikbord, nee, ik moet er met de zoekopracht komen.

Echt raar.

Ik denk dat dit allemaal uit 1 groot misverstand is ontstaan en dat kwam, denk ik, door een berichtje op het hondenprikbord.

Groetjes Rob

• martine

Tja, hoe het helemaal begonnen is kan niemand denk ik precies meer vertellen. het is nu een beetje de vraag of het (ooit) nog weer ophoudt :)

martine

• ANITA

IK SLUIT ME BIJ MARTINE AAN

IK BEDOEL NU ZIJN ER MENSEN BOOS OP MIJ OMDAT IK ER OP DOOR GING TERWIJL BONNIE HAAR GANG KON GAAN

BONNIE KWAM/KOMT IN MIJN OGEN ERG KWETSEND OVER

HAAR EXCUSES HOEF IK DUS NIET

MAAR JOPU KAN IK VERGEVEN OMDAT JE ZELF AL VOMND DAT JE NOGLA LULLIG REAGEERDE OP MIJN BERICHTEN

WAT MIJ BETREWFT MAG JE GERUST HIER KOMEN ROB

TENSLOTTE SI ETH PRIKBORD VOOR IEDEREEN

ANITA