virtual dog

• Christa Barto

Ik ben al vanaf 10 uur vanavond bezig om mijn Virtual Dog Buddy te verzorgen.

Maar ik kom er niet in! En aangezien ik morgen naar het ziekenhuis moet (weer kijkoperatie; vorige week op het laatste nippertje niet doorgegaan; had mijn operatiehemd al aan!), zal mijn huisje zaterdag wel gesloopt zijn. Of is Buddy dan naar de Rainbow Bridge?

Ik hoop van niet! Want ik ben best wel aan hem gehecht geraakt. Ik wilde hem vanavond voor twee dagen naar pension doen, want zaterdag zal ik nog niet helemaal fit zijn denk ik.

Nou ja, we zien het wel!

Groetjes!

Christa

• bianca.sbt

ja de mijne zal ook wel het huis gesloopt hebben denk ik zo en in de woonkamer gepoept ed ik ben dr een paar dagen niet geweest :-(

• Christa Barto

Ondanks dat ik gisteren niet bij Buddy ben geweest was er niets gesloopt!

Gelukkig! Ik wil alleen dat de training beter gaat! Hoe leer ik hem het beste aporteren?

Groetjes!

Christa

• bianca.sbt

tja dat gaat bij mij ook nog niet goed, maar volgens mij moet je de bal,stok of frisbee eerst niet ver gooien en dan steeds verder pas als het goed gaat verder, ik doe nu alleen toss en throw ofzoiets ,maar mijn hond is wel hardleers geloof ik ;-)

en snoepjes kope en dan een snoepje geven als hij het goed doet…

• Christa Barto

Ja, en aaien. Dat doe je door de hond aan te klikken. Gaat íe kwispelen.

Maar mijn hond is ook hardleers hoor! Ik heb nog maar 10 punten, terwijl ik een keer een uur getraind heb met hem!

Voor de rest vind ik wel dat je weinig met hem kan. De Dogwalk slaat volgens mij nergens op!

En de dierenarts wordt ook rijk van me! Hij heeft volgens mij altijd wel een spuit nodig!

Groetjes!

Christa