Jongens jongens jongens zeg!
Ik vind het altijdleuk om tussendoor even op het dierenprikbord te kijken, echt supervaak doe ik dat.
Wat ik snap is dat er af en toe wat discussies ontstaan en wat ik ook snap is dat die af en toe uit de hand lopen door misverstanden etc. en wat ik ook snap is dat dat meestal maar van korte duur is, die ‘onenigheidjes’
Wat ik NIET snap is dat er daarna door talloze mensen allerlei berichtjes geplaatst worden OVER die discussies en over hoe asociaal iedereen wel niet is. Iedereen die de discussies enigszins volgt, ziet ookdat het allemaal best meevalt, dat er ook altijd snel een einde aan komt.
Maar nee hoor, achter elkaar verschijnen er weer mopperberichtjes over mensen die de discussies niet gevolgd zouden hebben en menen er toch iets flink veroordelends over te moeten zeggen. Lees eerst eens verder en kom dan tot de conclusie dat je nix nieuws vertelt maar juist de sfeer grimmiger maakt door zelf in zo'n veroordelende sfeer te gaan praten!
Mensen worden achter elkaar veroordeeld, zonder dat ook iemand ze kent. Discussieerders worden veroordeeld op een manier die die ‘veroordelers’ zelf net afkeuren!
Ik bedoel gewoon: ik word supersacherijnig van dit prikbord, het gaat nauwelijks over dieren er zitten veel te veel betweters etc. Kortom: tis niet meer waarvoor ik hier ooit kwam dus TABEE!!!
En das dus wel gemeend, ik kom echt NIET meer op het dierenprikbord, maar ik hoop wel dat iedereen die hier wel blijft, elkaar een beetje respectert en eerst tien tellen nadenkt voor hij op ‘verzenden’ drukt! Verder: vergeet de balk in je eigen ogen niet, oordeel niet opdat je zelf niet geoordeeld wordt, show some respect!
Mocht ik hiermee iemand doelloos gekwetst hebben: das dan niet zo bedoeld en daarvoor mijn oprechte excuses.
groetjes, hilde + hond Nelson (die overigens helemaal gek wordt als er ruzie is), hondje Kaya, poezen Charlotte en Hippie en last but not least ook groeten van het konijn Syb.