Stierenvechten / Ticket to Love

• Channah

Hallo allemaal,

Op 2 juli is Jennefer) een discussie gestart over het programma ‘Ticket to Love’, waarin het stierenvechten min of meer gepropageerd werd.

Ik heb daarop gereageerd en toestemming gevraagd om de berichten door te sturen naar het Comité Anti Stierenvechten in Utrecht en naar de Spaanse organisatie OLGAEDUCA in Alicante, Spanje. Dat heb ik vanmorgen gedaan.

De directeur van deze stichting, Francisco Barbero, heeft nu gerageerd, maar omdat het bericht al weer uit het zicht verdwenen is, kopieer ik het even hieronder.

Groeten van Channah

stierenvechten

Auteur: Francisco Javier Barbero y Ga (—.uc.nombres.ttd.es)

Datum: 06-07-01 19:39

Hallo beste dierenvrienden: Mijn naam zegt het al: ben de Voorzitter van de Spaanse beweging “OLGA” en vechten tegen machisme én “zijn broertje het stierenvenchten”. Graag zouden we meer informatie willen hebben o.a. adres enz. van dat “Ticket to love”. We kennen deze….? helemaal niet en aldus kunnen we er niet degelijk op reageren! Graag dus info! Alvast onze dank!

“OLGA” el colectivo ecologista con factor pedagógico - Alicante

• Jennefer)

Hoi Channah,

Snel als je bent neem ik aan dat je alle info waarom gevraagd wordt al opgestuurd hebt? Hier in elk geval voor de zekerheid de URL van de tickettolove website

http://www.rtl.nl/liefde/tickettolove/

Groetjes!

• Lea

Goede aktie, Channah! 'k Hoop dat het een goede resultaat oplevert.

Groetjes Lea.

• anja

Hoi Channah.

sorry dat ik deze rare vraag stel maar ik zat vanavond tv tekijken.

is het een programma dat er aantal vrouwen in het buitenland zitten en dan een jonge komt uit nederland en dat ze is een hut gaan zitten aan de zee???

stom hoor maa ik vraag het me af.

groetjes anja en de beestenboel.

Enne heb je voor mij de adres om lid te worden.

Ik ben vroeger altijd lid geweest totdat me moeder het erge onzin vondt.

Ik wil dus weer lid worden.

Kan je er achter komen of heb je het.

• Channah

Hallo dames,

Nee, ik kan geen informatie doorgeven, want ik weet nauwelijks van het bstaan van de zender Yorin, laat staan van het programma ‘Ticket to Love’. ik kijk namelijk praktisch nooit naar de televisie.

Ik heb ook helemaal geen idee waar dit programma over gaat. Ik vind het alleen totaal verkeerd, dat stierengevechten als amusement worden aangeprezen.

Als jullie mer informatie willen, mail dan gewoon naar Francisco Barbero van stichting OLGAEDUCA in Spanje. Of naar het Comité Anti Stierenvechten.

Ik was van plan om vanmiddag een berichtje op, dit prikbord te zetten, met daarin alle adressen, en wat informatie. Dat is er door drukke redactiewerkzaamheden niet van gekomen, en Francisco was mij voor…… Maar let op: morgen staat het er, onder de titel: ‘Naar Spanje!’.

Groeten van Channah

• bianca.sbt

yep dat is het programma

• anja

Channah, ik zie je bericht wel verschijnene.

groeten anja

• Jennefer)

Hoi Anja, ja het is dat programma, maar het is in Mexico, niet in Spanje..

Ik ga op zoek naar de Olga site..Groetjes!

• Channah

Hallo Jennefer,

OLGA heeft helaas nog geen site. Je kunt wel gewoon mailen, en zelfs een informatiepakket aanvragen.

Ik wist niet dat het om Mexico ging. Maar maakt diet uit: dierenmishandeling is dierenmishandeling!

Groeten van Channah

• Lea

Ik doe Jennefer tekort. Zij heeft immers de zaak aanhangig gemaakt. Dus beide dames; goed werk! 'k Hoop echt dat het resultaat boekt!

Lea.