paardrijden

• gaby

ik heb vorig jaar een half jaar lang stage gelopen op een manege

we gingen dan paardrijden met gehandicapten.

• lianne

Hoi Gaby

Dat heb ik ook vijf jaar als vrijwilliger gedaan. We ginge ook op kamp echt erg leuk. u ga ik nog steeds met een meisje op ee aagepaste manege rijden.

Groetjes Lianne

• gaby

leuk is dat he!

alleen jammer bij ons was de begeleiding kl..t.

anders was ik er als vrijwilligster gebleven, want je krijgt zoveel van die mensen terug.

wij hadden ongeveer 160 mensen per week, maar van de meest kreeg je echt voldoening.

somige zie ik afentoe en ze herkennen je echt wel

• lianne

Waar ik liep was de begeleiding juist fantastisch! De stichting deed er echt alles aan om vrijwilligers vast te houden en de sfeer was dan ook altijd geweldig. De kampen waren ook altijd erg leuk. Ik be pas via mijn werk weer met hun mee op kamp geweest en de sfeer was nog steeds net zo. Sommige vrijwilligers lopen daar al meer da tie jaar mee. Dat zegt toch genoeg.

Groetjes Lianne

• gaby

waar is dat,

bij ons hing er echt zo`n zweer van ik loop met die als je het eens waagt om hem af te pakken

was heel jammer want met bepaalde personene en dieren had ik een hele goede en leuke band

• lianne

Utrecht

• manon

Hoi Lianne,

Ik het dan wel geen Gaby, maar ben ook erg nieuwsgierig,

weet je misschien hoe de stichting heet, ik wil namelijk de commendanten-curus en daarna de instructeurs-curcus voor de F.P.G volgen en ben nieuwsgioerig of daar ook stage plaatsen aanwezig zijn.

Alvast bedankt!

gr. Manon