Dierenboeken

• Channah

Zoals de meesten van jullie wel weten lees ik vrij veel. Maar boeken over dieren, en dan bedoel ik niet over de verzorging en dergelijke, zijn vaak zo saai. Wie weet een echt goed boek voor mij?

• Axel

Weet je wat leuke boeken zijn? Van John fischer,das een bekende engelse hondetrainer en gedragsterapeut. oa “waarom laft mijn hond ”en “Denken als een hond ”. Er zijn er nog 2 maar ik ben de titel kwijt. Prachtig om te lezen.

Groeten Axel

ps heb je eigenlijk honden.

• Channah

Nee, Axel, ik heb 7 katten. Ik werk 4 dagen per week, en dan is het wat lastig om honden te hebben. Want ik kan ze ook niet meeemen naar mijn werk.

Ik vind honden wel heel leuk, en als ik ze op straat tegenkom wil ik ze ook altijd aaien, en praat ik tegen ze.

De titels van die boeken schrijf ik op. Dank je wel!

Groeten van Channah

• Lea

Snuf de Hond!!!

Sorry, mevrouw, maar ik word een beetje melig…..

• Axel

Hoi Channah wat voor katten heb je dan? wij hebben 1 “gewone” boederijkat en 2 noorse boskatten. De gewone,Boris heettie is eigenlijk de liefste,die 2 andere zijn nog half wild als je het mij vraagt.

Ik zit in de airco dus hier is het ook koel ja.

Groeten Axel.

• Emma

Hallo Channah,

Een boek waar ik erg van genoten heb en nog steeds kan herlezen is van Doreen Tovey. Het is ooit uitgegeven als “Kattenkwaad” , maar het is nu bij de Slegte te krijgen als “Stampei in de vallei”. Het gaat over een gezin die voor het eerst een siamees koopt en de avonturen die ze met die kat en haar nakomelingen beleven. Het is erg grappig en ik vind het een echte aanrader.

Groetjes,

Emma

• Axel

Is dat niet die herder in de oorlog? Dat is lang geleden! maar wel spannend.

Groeten Axel

• Axel

Oh nee, we hebben 3,5 katten,soms is er nog een grijze als ik ‘s ochtends beneden kom ik weet niet van wie hij is en waar hij vandaan komt. Hij komt ook wel es ’s avonds binnen en dan vreet hij de bakken van de anderen leeg. Als hij binnen komt ligt de rest een beetje appelig naar 'm te kijken, zelfs de hond. Wel heel sociaal natuurlijk…

Groeten axel.

• Lea

Beste Axel,

Ik dacht echt dat niemand dit boek zou kennen. Mis dus. En ja, dit gaat inderdaad over Tom en zijn lievelingshond Snuf ten tijde van de bezetting. Een oud jongensboek van mijn vriend wat ik overigens met plezier heb gelezen. Goed van je, dat je dat boek kent. Een belezen persoon gelijk Channah?

Lea.

• Channah

Hallo Axel,

Ik heb alleen gewone katten: 4 cypers, allemaal anders van kleur en tekening, 1 rode, 1 wit met zwart, en 1 zwart met wit. Het zijn allemaal ex-wegwerpkaters en -poezen.

Gezellig, die 0,5 kat van jou. en lief, dat de andere dieren zo reageren.

Groeten van Channah