crematieverzekering

  • denise

    voor mijn huisdieren heb ik een ziektekostenverzekering!! maar weet iemand of er ook een crematieverzekering bestaat net als bij mensen??

    groetjes denise

  • Branka

    Hoi Denise,

    Ik heb zelf nog nooit gehoord over een uitvaartverzekering voor huisdieren. Wel weet ik dat de kosten reuze meevallen. Mijn ouders hebben vorig jaar hun kat laten cremeren en waren toen dacht ik iets van € 36,00 kwijt. Dit was voor een gezamelijke crematie. De behandeling was echt heel erg netjes. Mijn ouders hebben daardoor zelfs besloten dat ook de honden nadat zij zijn overleden bij dit crematorium worden gecremeerd.

    Groetjes,

    Branka.

  • denise

    klopt branka,trouwens bedankt voor je reactie,2 jaar geleden heb ik 1 van mijn katten moeten laten inslapen kostte (toen nog) fl 198,-.aangezien wij nog 5 katten en 2 honden hebben,dacht ik is het misschien wel handig een uitvaartverzekering te nemen,ooit heb ik eens gehoord dat dit bestaat…maar ja,waar,wie??????

    ps: wij zijn trouwens ook ontzettend fijn behandeld bij de crematie van onze kat,hij werdt “mooi”opgebaard,we konden nog bij hem zijn en afscheid nemen (janken natuurlijk….) en er lag een boek waar je je gevoelens kon opschrijven,en heb ik een gedichtje voor hem achtergelaten!! ook wij hebben het gevoel hier ooit (laat maar heeeeeel lang duren) nog eens terug te gaan als het zo ver is…

    denise

  • Sabrina Hendriks

    Ja in kadoelen vlak bij landsmeer.

  • Joel

    Hai 36 euro is echt goodkoop. Ik heb 85 euro moeten betalen voor een ´gezamelijke´ crematie!

    groetjes Joel

  • denise

    bij wie dan???

  • Nicole

    Dat is heel goedkoop. Mijn hond werd vorig jaar gecremeerd en dat heeft 340 gulden gekost. De kosten heb ik wel verhaald op diegene die hem dood heeft gereden. Ik kon kiezen uit twee soorten crematies. Dit was de duurste en omdat ik het niet zelf hoefde te betalen heb ik voor deze gekozen.

    Ik heb Jack dan ook nestjes gecremeerd terug gekregen en kon hem zo in de voortuin begraven. Bij de goedkopere crematie werd hij gezamenlijk gecremeerd en uitgestrooid.

    Groetjes

    Nicole

  • Pien

    Ook wij hebben onze kater Karel (evenals onze 2 eerder gegane katten) bij de kadoelen gebracht voor crematie. Wij zijn daar uitermate tevreden over. Kosten E35,–

    Ik heb nog een lijstje vogel/fret/knaagdier 20,-

    kat/konijn 35,-

    kleine hond 40,-

    middelgrote hond 65,-

    grote hond 80,-

    gebaseerd op algemeen cremeren.

    De kosten vindt ik nog al meevallen, en ik betwijfel of het de moeite waard is omje daarvoor te verzekeren. Ik hoop je hiermee genoeg informatie gegeven te hebben.

    Pien

  • Pien

    Ook wij hebben onze kater Karel (evenals onze 2 eerder gegane katten) bij de kadoelen gebracht voor crematie. Wij zijn daar uitermate tevreden over. Kosten E35,–

    Ik heb nog een lijstje vogel/fret/knaagdier 20,-

    kat/konijn 35,-

    kleine hond 40,-

    middelgrote hond 65,-

    grote hond 80,-

    gebaseerd op algemeen cremeren.

    De kosten vindt ik nog al meevallen, en ik betwijfel of het de moeite waard is omje daarvoor te verzekeren. Ik hoop je hiermee genoeg informatie gegeven te hebben.

    Pien

  • riley

    Hallo.

    Nog gecondoleert met je verlies.

    Ik ken wel een goede uitvaartverzorging, misschien moet je even contact met ze opnemen. https://uitvaartverzorgingdeeenvoud.nl/

    Ze zitten verspreid over het hele land, ik zou niet weten als hun ook dieren cremeren.

    Hun weten hier vast meer over dan ik :)

    mvg.

    Riley G