Het lijkt me leuk om met mensen die een opleiding doen en die te maken heeft met dieren hier vragen kunnen stellen en informatie kunnen uitwisselen voor bijvoorbeeld werkstukken en opdrachten.
hoi,
Ik ben linda en studente in Twello. Ik volg hier de opleiding dierverzorging en zit in het 4e en laatste jaar.
Voor iedereen die een opleiding wil doen met dieren raad ik aan om dit alleen in barneveld te volgen. Alleen hier krijg je een goed kwaliteit les. Op vrijwel alle overige scholen rommelen ze maar een beetje aan met het lesmateriaal. Ik heb mijn eerste 2 jaar in brabant gevolgt en ben toen overgestapt naar deze school in twello. Allebei de scholen krijgen van mij een hele dikke onvoldoende. We hebben bijna geen lessen en leren al helemaal geen nuttige dingen over dieren.
Groetjes linda.
Hoi,
Ik ben zelf bezig met de opleiding “ vakbekwaamheid honden en katten besluit” via de LOI.
Ze hebben ook: - MBO Medew. Dierenzorg
- MBO Dierenartsassistent Paraventerinair
- Dierenverzorging.
Deze opleidingen doe je vooral thuis maar er zitten ook verplichte stageopdrachten bij.
Vroeger was het heel moeilijk om op de dierenschool in Barneveld te komen, weet niet hoe de toelatingseisen nu zijn.
Nou hallo dan maar weer.
Ik doe de opleiding dierenverzorging niveau 3 in Alkmaar op het Clusius College.
Allereerst wil ik iedereen ff op het hart drukken heel goed na te denken of je echt echt echt wel met dieren wilt werken. Het is GEEN knuffelopleiding en je doet ook dingen waarvoor je normaal zou terugdeinsen ( kip slachten). Het is ook echt niet zo dat alle vakken met dieren te maken hebben. Je krijgt ook nederlands en economische vakken. En tijdens de praktijklessen die je krijgt zul je veel uitmesten en schoonmaken.Maak jezelf geen illusies over een dierenopleiding. Je doet onbetaalde stages, die weleens heel zwaar zouden kunnen worden en niet wat je ervan had verwacht. De opleiding die ik doe is 3 jaar. Ik zit in mijn laatste jaar. De baangarantie is ook niet echt hoog. Bedenk eerst goed of je het wilt en ga dan tot actie over en laat je GOED Informeren….Het is echt niet voor mensen die met dieren willen knuffelen. Je krijgt ook lessen over voortplanting en kruisingsschema's enzo. In de aflgelopen 3 jaar is bijna de helft van mijn klas er al mee gestopt na het eerste of tweede jaar……
He hallo allemaal,
Wie een leuke opleiding zoek, waarbij je het de hele dag over dieren hebt.
Kom dan eens kijken in Leeuwarden. Ik studeer HBO-Diermanagement. Een te gekke opleiding als je helemaal gek bent van dieren. De studie word gegeven aan het vHall instituut in Leeuwarden. Deze school heeft ook een website en dat is www.vhall.nl zeker een aanrader.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?