Het lijkt me leuk om met mensen die een opleiding doen en die te maken heeft met dieren hier vragen kunnen stellen en informatie kunnen uitwisselen voor bijvoorbeeld werkstukken en opdrachten.
hoi,
Ik ben linda en studente in Twello. Ik volg hier de opleiding dierverzorging en zit in het 4e en laatste jaar.
Voor iedereen die een opleiding wil doen met dieren raad ik aan om dit alleen in barneveld te volgen. Alleen hier krijg je een goed kwaliteit les. Op vrijwel alle overige scholen rommelen ze maar een beetje aan met het lesmateriaal. Ik heb mijn eerste 2 jaar in brabant gevolgt en ben toen overgestapt naar deze school in twello. Allebei de scholen krijgen van mij een hele dikke onvoldoende. We hebben bijna geen lessen en leren al helemaal geen nuttige dingen over dieren.
Groetjes linda.
Hoi,
Ik ben zelf bezig met de opleiding “ vakbekwaamheid honden en katten besluit” via de LOI.
Ze hebben ook: - MBO Medew. Dierenzorg
- MBO Dierenartsassistent Paraventerinair
- Dierenverzorging.
Deze opleidingen doe je vooral thuis maar er zitten ook verplichte stageopdrachten bij.
Vroeger was het heel moeilijk om op de dierenschool in Barneveld te komen, weet niet hoe de toelatingseisen nu zijn.
Nou hallo dan maar weer.
Ik doe de opleiding dierenverzorging niveau 3 in Alkmaar op het Clusius College.