Praten over dierenopleidingen

• erika

ik sit op de klimopschool aan de hoflaan 10 in hilversum

ik hou van dieren.

ik wil de dieren opleiding gaan doen.

wilt u mij antwoord geven

groeten van erika groenendaal.

Marloes Poelen schreef:

>

> Het lijkt me leuk om met mensen die een opleiding doen en die

> te maken heeft met dieren hier vragen kunnen stellen en

> informatie kunnen uitwisselen voor bijvoorbeeld werkstukken

> en opdrachten.

• Daphne

Hey Ronald!

Zit je toevallig in DM1Mb??

groetjes Daphne

• Kimmie

Hallo luitjes!!!

Ik doe de opleiding paravetreinair dierenartsassistente en kaderfunctionaris dierverzorger (niveau 4) en zit nu in het laatste jaar.

De afgelopen jaren heb ik de nodige stages gelopen en ben op een aantal bedrijven blijven hangen. Ik werk nu in een dierenwinkel en ben vrijwilliger in een asiel.

Nu komt het einde van de opleiding in zicht en gaat iedereen op zoek naar banen. Hebben jullie ook zo'n moeite met het vinden van een ( betaalde) baan en heeben jullie tips???? En ja ik wist van te voren dat de banenmarkt beperkt was….

• Nienke

Hoi allemaal,

Ik las dit allemaal en dacht, ik schrijf ook even een berichtje.

Ik heb net mijn 4-jarige studie dierverzorging paraveterinair (dierenartsassistente) aan het Groenhorst College te Barneveld afgerond. Het was een zeer leuke, leerzame en gezellige tijd met een aantal leuke stages. Hele informatieve lessen en veel leuke leerlingen en er is een grote praktijkschool met allerlei soorten dieren waar je ook les over krijgt en je mag de dieren verzorgen. Het is een gezellige school en niet zo'n “leerfabriek”. Ook staat deze school zeer goed bekend bij verschillende instanties.

Nu ga ik een HBO opleiding doen op de HAS in DenBosch. Heb er erg veel zin in. Goed zoeken naar een kamer, maar dat zal vast wel lukken.

Groetjes, Nienke

• xavira brockhuis

hoi ik ben xavira en ik doe ook een opleiding voor dier en ik zit nu in de 4e klas.

en ik heb deze maand mijn examens, en ik hoop als ik geslaagd ben dat ik dan mijn vervolg opleiding kan doen ook vor dier.

want ik droom er echt van om echt later groot te worden met dier.

ik hoop dat u meschien wat informatie voor me heeft die ik goed kan gebruiken voor deze opleiding?

alvast bedankt!

met vriendelijke groet: xavira brochuis.

• Domi

Hoihoi!

Ik zit in Deventer op Hogeschool Larenstein waar k de opleiding Dier- en Veehouderij doe. Dat bevalt echt prima, het is een hele brede opleiding, dus je kan er alle kanten mee op.

Nou had ik een vraagje; omdat ik hierna naar Wageningen ga voor de master dierwetenschappen: weet iemand hoe het zit met de banenmarkt voor academici?

Anders heeft het niet zoveel zin die master te doen :s

• Brigitte Jansen

Carol Gurney - meest vooraanstaande experts op het gebied van animal communication geeft een engelstalige workshop op 14 en 15 augustus 2004. Geinteresseerden kunnen meer info opvragen op bovenstaand e-mail adres.

• vanessa

ik ben op zoek naar een opleiding voor dieren kapsalon.

ik wil graag weten waar ik die opleiding kan vinden

groetjes

wie kan mij helpen

• tara

beste dierenambulance

ik wil eens langs komen kunnen jullie mij e-mailen of het kan doei kussjes tara

• esther

ik heb en pony op de manese en die heet droepy maar toen ik in maart een dresuur wetstreit moest doen toen mog ik er nog op maar toen die voor bij was moest droepy weg ik heb er een heleweek om gehuilt en nu is die hopelijk bij een goed adres wie deze pony kent of weet waar die is of heeft gezien meel mij dan droep_1@hotmail.com ik heb mijn msn naam er zelfs naar genoemt dus kent iemand droepy meel mij ( er staat natuurlijk een vette beloning op bedankt groetjes ESTHER en hoplijk tot SNEL DROEPY IK WIL DROEPY EEN KEER ZIEN DAT IS HET EM IK HEB HEM NOOIT MEER GEZIEN HIJ IS IN MAART 2004 WEG GEGAAN