Praten over dierenopleidingen

• Linda

Ik ga komend najaar verder studeren in Barneveld. Samen met de CAH starten ze daar met dier- en gezondheidszorg. Kan ik in 2,5 jaar mijn HBO halen, das toch mooi snel. Barneveld is zowieso de beste school qua dieren en dierverzorging. Ik heb er heel veel geleerd en de docenten zijn goed. Ik heb ook aan van Hall in Leeuwarden gedacht, maar dat sprak me niet zo aan. Ook kun je met die opleiding moeilijker een baan vinden. Als je ook interesse heb:http://www.cah.nl/profiel/dgz/index.html

Doei Linda

• subani(gijsje en pieter)

wat moet je daarvoor allemaal voor doen?

universiteit?

hopenlijk nie want ik wil het graag worden.

mijn nivu is nu nog vmbo-t(=theoretisch)/havo. maar dat word waarschijnlijk havo..

is dat hoog genoeg?

wie kan mij het precies vertellen?

dank je wel!

subani

• suus

Hoi

ik wilde evenreageren op linda

ik heb dierverzorging gedaan in Nijmegen de 3 jarige en wij zijn ook naar barneveld geweest ik vond het niks aan daar op school vooral met reptielen

• melanie

hallo ik ben melanie ik ben 17 jaar.

ik ben nu een opleiding aan doen voor dieren assistente.

ik wil graag volgendjaar graag honden trimster opleiding doen .

ik zoek een school.

weten jullie waar die school is .

in de beurt van limburg.

ik woon in venray.

alvast bedankt.

ik hoop hier een antwoord op tekrijgen.

melanie

• santiago

halopoesjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linda schreef:

>

> Hoi andre,

> Nee,

> ik heb op de helicon in Boxtel gezeten. Dit is een mbo.

>

> groetjes linda

datwist ik al lang stome koe

sory,sooory

lindatje en andretje

djfbfvjbvgfrgfudbvhgdfugbfjvugrgcbvuryugrvhjguig8tdivjgdfugg85r7ytugfv348f7tg4r4fyugtreyqgeguwyqruyer

• tessa

ik wil graag dierenassistente worden.

ik wil graag de dieren gaan helpen.

mischien heb j wel msn tessadevries92@hotmail.com.

dat is mijn msn.

de dieren moeten ook een goed leven hebben.

ik houd ook veel van dieren.

de dieren worden ook wel ziek net als een mens.

daarom word ik dierenassistente om de dieren een goed gevoel te gefen.

iedereen weet dat er een einde aan iederes leven komt maar dieren hebben net zon gevoel net als een mens.

al kunnen de dieren soms gemeen zijn net als een mens.

doe ook iets met dieren en help ze en geef ze een goed gevoel als ze ziek zijn zodat ze niet zo dood gaan als er een plek op de huis zich bevind.

HELP de dieren nu!

• tessa

ik wil graag dierenassistente worden!!

maakt mij niet uit hoe lang dat gaat duren als ze maar weer beter worden.

en omdat ik zeluf niet alle dieren kan krijgen kom ik tog nog met ze in kontakt.

• tessa

yo ik wil ook graag dieren assistente worden en juh hbt niet zo hoog nivau nodig maakt niet uit welk nivau juh hebt als juh het wil worden doe je dat tog.

ik ga naar het aoc daar kun juh ook dieren opleidingen doen en dat ben ik ook vanplan jij ook ik heb vmbo kader lwoo en het lukt ook heel erg makkelijk hoor

• Marissa Radt

Ik ben zograag naar een dierenoplieding opzoek, als het maar met dieren is!, ik ben een meisje van 15 jaar, me geboortendatum: 23-07-1989. En ben een Nederalnder. En ik hou heeeeeel erg van dieren!. En ik zit volgensmij op een lwo opleiding op school in Nijmegen. Datum van vandaag: 24-07-1989.

vanessa schreef:

>

> ik ben op zoek naar een opleiding voor dieren kapsalon.

> ik wil graag weten waar ik die opleiding kan vinden

>

> groetjes

>

> wie kan mij helpen

• Marleen

Hallo.

Ik heb p&a gestudeerd (HBO) en spijt dat ik nooit vwo heb gedaan en vakken als wiskunde, natuurkunde e.d heb laten vallen.

Nu wil ik de opleiding voor dierenassistente doen maar is er werk in, hoeveel verdient het (ik kom uit omgeving den bosch), bestaan er ook traineeships bij dierenklinieken??