hey,
is er ook iemand die de opleiding dierverzorging in emmen volgt?? Dit word mn eerst jaar en benieuwd wat anderen van de opleiding hier in emmen vinden..alvast bedankt
groetjes corien
ik zou ook graag willen overstappen vanuit de menselijke zorg naar de dierenzorg, maar dan moet ik wel gegarandeerd zijn op een fulltime baan en loon.
ik hoor van vele mensen dat er niet veel werk is in de dierenzorg en dat dat zeer
slecht betaald, is dat zo??
want dieren en met name gezelschapsdieren, heeft mij altijd geintereseerd, maar
ik heb voor achteraf gezien voor het verkeerde gekozen. ik heb ook zitten denken om bij de nti of loi een cursus te volgen. maar ja of dat iets is is maar de vraag.
gelukkig heb ik nog huisdieren!!
groetjes marouschka
en succes met je verdere opleiding
Hallo!
Ik ben een 2e jaars psychologie studente (ik zie jullie al nadenken) en heb hulp nodig. Kent iemand de opleiding creatieve therapie? Je gaat met behulp van een medium (bv. beeldende kunst) iemand op het persoonlijke (geestelijke) gebied helpen. Nou ben ik op zoek naar informatie over het helpen van mensen met behulp van dieren. Het is lastig ik weet het, maar het bestaat. Ik kan het alleen niet vinden. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Groetjes, Ruth
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?