Praten over dierenopleidingen

• corien

hey,

is er ook iemand die de opleiding dierverzorging in emmen volgt?? Dit word mn eerst jaar en benieuwd wat anderen van de opleiding hier in emmen vinden..alvast bedankt

groetjes corien

• karin

hallo ik wil graag dierenartsassistente worden ik wil graag dieren helpen om beter te worden.

• karin

heey ik wil gaag dierenatrsassistente worden iimwil dieren graag helepen te blijven leven

• Hedi

Het is mavo of havo, een van de twee, ik dacht mavo maar ik weet het niet zeker (nu dus vmbo?). Daarvoor hoef je in ieder geval niet naar de universiteit, dat doen de mensen die dierenarts worden ;)

groetjes

Hedi

• Denise

Ik wil al van af me 5 dieren arts worden en een eigen klieniek.

mijn droom komt zekker weten uit hoelang het ook duurt.michelle schreef:

>

> IK WIL DIERENARTS WORDEN!!!!!!

> MAAR DIE OPLEIDING DUURT ZO LANG!

• Denise

Ik wil al van af me 5de jaar dieren arts worden en me eigen klieniek openen en me droom gaat helemaal uit komen ik hielp van af me 5de al dieren in nood ik hielp ze genezen en zetten ze toen weer uit in een mooie omgeving die goed voor ze was

• marouschka

ik zou ook graag willen overstappen vanuit de menselijke zorg naar de dierenzorg, maar dan moet ik wel gegarandeerd zijn op een fulltime baan en loon.

ik hoor van vele mensen dat er niet veel werk is in de dierenzorg en dat dat zeer

slecht betaald, is dat zo??

want dieren en met name gezelschapsdieren, heeft mij altijd geintereseerd, maar

ik heb voor achteraf gezien voor het verkeerde gekozen. ik heb ook zitten denken om bij de nti of loi een cursus te volgen. maar ja of dat iets is is maar de vraag.

gelukkig heb ik nog huisdieren!!

groetjes marouschka

en succes met je verdere opleiding

• Ruth Mol

Hallo!

Ik ben een 2e jaars psychologie studente (ik zie jullie al nadenken) en heb hulp nodig. Kent iemand de opleiding creatieve therapie? Je gaat met behulp van een medium (bv. beeldende kunst) iemand op het persoonlijke (geestelijke) gebied helpen. Nou ben ik op zoek naar informatie over het helpen van mensen met behulp van dieren. Het is lastig ik weet het, maar het bestaat. Ik kan het alleen niet vinden. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Groetjes, Ruth

• angelique

hoi ik doe ook een opleiding dierenarstasstente

ik wil wel met je in kontact komen

ik doe de op leiding bij het nti

ik vind het ook luek om met dieren op tegaan

ik wil graag als dierenarts asstante werken

als je met mijn inkontakt wil komen stuur dan een e-mail naar mijn

groetjes van angelique

• nancy

Hoi Marleen,

Ik heb ook zitten denken voor een opleiding voor dierenartsassistent en vroeg mij hetzelfde af hoeveel het betaalde.

Heb jij al bericht gehad?

Groetjes Nancy