aantal spenen

  • Jessica van Esch

    Voor mijn studie dierverzorging moet ik weten hoeveel spenen de volgende dieren hebben. Ik kan ze alleen helaas niet allemaal vinden (ik vind vooral informatie over babyspenen met diertjes erop geloof ik…), dus wie weet is er hier iemand die me kan helpen?

    De volgende kan ik niet vinden:

    - paard

    - cavia

    - dolfijn

    - hond

    - kat

    - varken

    Alvast heel erg bedankt!

  • ???zoeff ???

    paard 2

    hond 10

    kat 10

    cavia 2

    dolfijn 2

    varken18 tot 22

  • ???zoeff ???

    spenen worden ook wel eens tepels genoemd dat zoekt een stuk makkelijker trouwens

  • <Elysa>

    Bij varkens en bij koeien en misschien bij nog wel meer dieren heet dat toch spenen, en niet tepels, dacht ik!

  • Jessica van Esch

    Hmm, ja misschien had tepels ook wel gewerkt als ik daar op gezocht had, ik werd nu echt simpel van de spenen! Spenen met koeien erop, spenen met hondjes enz…

    Heel erg bedankt Zoeff!!

  • tamara

    hoi,

    ik ben bezig met de zelfde cursus, en als je een beetje creatief bent met termen in de zoekmachine kom je een heel eind.

    probber deze site eens de meeste dieren die we zoeken komen hierin voor.

    http://www.nrc.nl/W2/Columns/Knip/980228.html

    groetjes tamara

  • Marjorie

    Ik heb twee katten en twee honden. Heb ze stuk voor stuk op de rug gelegd en tepels geteld.

    De stand is: 32 tepels, dat is acht per dier.

  • Hetty1

    hoi,

    ik doe ook dezelfde curses en bedankt :D

    groetjes hetty

  • Surviver

    Hey dankjulliewel allemaal.

    ik zit hier te zweten omdat ik nog een deel van de curcus in moet halen.

    Boekje gedrag en leefomgeving staat deze vraag in..

    weet niet of jij ook zelfde boek hebt?

    maar super bedankt voor de antwoorden. scheelt me hoop zoeken naar de aantallen die ik niet wist.

    Mocht iemand de antwoorden van de andere vragen ook digitaal hebben zou hij/zij die dan hier kunnen posten?(A)

  • Lien

    Wie van jullie heeft het examen van dierenverzorging gedaan bij NHA?

    Is het moeilijk? Moet je bijvoorbeeld alle draagtijden van ieder kennen, of de landen waar ze vandaan komen? Moet je het huiswerk ook studeren?

    Alvast bedankt!